5 Eylül 2019 Perşembe

Ağaç Ev Sohbetleri #01

edischar ve akkurttaha'nın yeni etkinliği ile karşınızdayım. Her pazartesi ortak bir konu hakkında yayın paylaşacağız. Pazartesi geçtiği için katılmayayım bir dahaki yayına katılayım demiştim. Bir baktım Pazartesi geçse de paylaşanlar olduğunu görünce içimde kalmasın bende paylaşayım dedim. 


Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebi nedir?

Televizyonu sık izleyen birisi değilim, çünkü kendime uygun dizi ya da program yok diyebilirim. Genelde yeni çıkan dizilerin ilk bölümlerine bakarım, hoşuma giderse devam ederim ki bu devamlılık 10 bölüme kadar anca gidiyor. Bir yerden sonra diziler saçmalayarak cazibelerini kaybettiriyor. Ki genelde izlediğim o dizileri de televizyondan değil, internet üzerinden izlerim. Çünkü uzun süre bir şeyin başında oturmak beni yoruyor. Araya reklamlar filan giriyor bir de hiç hoşuma gitmiyor. İnternetten ilgimi çekmeyen sahneleri sardırarak izlemek daha keyifli. Yaşasın sardırarak izlemek!

26 yorum:

  1. Televizyon sevmeyen bir blogger daha :) katıldığınız için teşekkür ederim <3 her zaman ağaç eve bekleriz

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle bu etkinliğe katıldığınız için teşekkürler. İnternet artık televizyonun önüne geçiyor bu bir gerçek. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Reklam olayı gerçekten sinir bozucu olabiliyor. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar etkinlikleri hep sonradan görüyorum. Katılamasam da okuyacağım, keyifli olacağa benziyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hafta olacak etkinlik, vaktin olursa katılmalısın. Dediğin gibi keyifli bir etkinlik olacağa benziyor :D

      Sil
  5. Ayy aynı ben, sürekli takılı kalmak, oturmak vs. hiç benlik değil :))

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir yazı olmuş ben de katıldım beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Ben de televizyon sevmiyorum gider yükle internetten izlersem dizi istiyorum

    YanıtlaSil
  8. biz de 2.5 saat oturulur mu aynı yerde , oturulmuyor :)

    YanıtlaSil
  9. Televizyon hayli kan kaybediyor bu etkinlikle :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel yazmışsın!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. İnsanlar artık zamanlarını reklam izleyerek geçirmek istemiyorlar. Bu yüzden de takip ettiğimiz dizileri internet üzerinden izlemek daha mantıklı geliyor. Bir de kesintisiz seyir keyfi çok daha güzel oluyor tabi ki.

    YanıtlaSil
  12. ay dizilerde raklam bayıyor de mi. sardırarak izlemek iyimiş. yapmadım ama çekici geldi bak :) ama kanalların sitelerinde sarma olmuyor baktım denedim. diğer sitelerde oluyor demekkisi :)

    YanıtlaSil
  13. Edischar ve Taha ne güzel etkinlik başlatmışlarsa her yerde karşıma çıkıyor Ağaç Ev Sohpetleri.. Ve okuduğum kadarıyla televizyona eskisi kadar rağbet yok. Ben de öyle düşünenlerdenim. İnternet daha konforlu içerik kaliteli, kesinti yok..
    Bloğunu bu sohpetle keşfetmek güzel! :)

    YanıtlaSil