22 Şubat 2018 Perşembe

Yerli Dizi // Jet Sosyete

Diziyi yayındayken izleme fırsatım olmadı. Bu yüzden bende kanalın internet sitesine yüklediği videolardan diziye baktım. 


Tür : Absürt Komedi
Yayın Kanalı : StarTV
Oyuncular ; 
Çağlar Çorumlu
Derya Karadaş
Cengiz Bozkurt
Gülse Birsel
Sarp Apak
Bartu Küçükçağlayan
Ayşenil Şamlıoğlu
Hasibe Eren
Enis Arıkan
Şahin Irmak
Aslı Bekiroğlu
Tuğba Çom
Deniz Cengiz
Ecem Uzun
Emre Taştekin


Konusu : Özpamuk Tekstil’in ayak işlerine yani getir-götür işlerine bakan Yaşar ve ailesi İstanbul'un gecekondu kesiminde yaşayan bir ailedir. Çalıştığı şirketin sahibi Cengiz Özpamuk'un çapkın oğlu Ozan bir gün bir skandala karışır. Bunun zerine babası Ozan'ı genel müdürlükten alır ve inadına yerine şirketin getir-götürcüsü Yaşar’ı genel müdürlüğe getirir. Üstelik Yaşar ailesi ile birlikte Jetset Konakları’ndaki genel müdür villasına taşınabilecektir.

Avrupa Yakası ve Yalan Dünya'yı severek izleyen birisi olarak orada oynayan oyuncuları ve Gülse Birsel'in imzasını görünce çok büyük beklentilerim vardı.

Yaşar ve Safiye'nin girişteki esprileri güzel ama eskimiş, bayat espri gibi gülme hissi uyandırmıyor.
Safiye : "Şurada Halil İbrahim sofrası kurmuşuz kimse gelmiyor (!)"
Dediğim gibi espriler olayın gidişatıyla uyumlu, cuk oturmuş ama WOW etkisi yaratanı geçtim bana kahkaha attıracak bir esprileri yok.
Karakterlerin dizide ilk göründükleri andaki alkış ve wowlama efektleri hoş olmamış.

Replik
"Biz seninle ekmek almaya gitmişiz, ben kuyruktaymışım, telefonum sessizdeymiş, duymuyormuşum." Bu nasıl bir yalan? Bu nasıl bir bahanedir arkadaş?

Replik
Yaşar, Gündüz'ü aşağıladı aşağıladı. Gündüz ters ters bakınca tırstı. "Seni severim oğlum bilirsin." dedi. Gündüz : "Neden?" Yaşar : "Yaradandan ötürü." Gündüz : "Başka?" İşte burada güldüm. Hoşuma gitti, bu sahne.

Bilardo masasında yemek yiyorlar ya.

Melike karakterini çok sevdim, bunu söylemeden geçemeyeceğim.

Açıkçası dizinin ilk bölümü beklentimi karşılamadı. Bir Avrupa Yakası ya da Yalan Dünya ile yarışacak kapasitede değil. Kadro çok iyi ama kurgu zayıf. Kurguyu nasıl devam ettirecekler çok merak ediyorum. Bazı noktalarda kopukluk olacak gibime geliyor ve ilerletmekte zorlanacaklarmış gibi bir durum var. Fakat ilk bölüm diyelim, olur böyle diyelim. Bakalım nasıl devam ettirecekler?


14 yorum:

  1. Kesinlikle düşüncene katılıyorum . Benim de bekle timi maalesef karşılamadk. Umarım diğer bölğmleri iyi olur ve biraz güleriz ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Evet umarım gelecek bölüm daha eğlenceli olur. :)

      Sil
  2. Gülse Birsel aslında çok iyi bir senarist. Bende o hevesle izledim ama maalesef bana da çok başarılı gelmedi.

    YanıtlaSil
  3. Yine Güzel bir dizi ve yine Gülse Birsel. Keyifle izleyeceğiz. :9

    Bu arada takipteyim beklerim
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  4. Oyunculuklar gerçekten abartılı. Ama zamanla oturacağına inanıyorum. İlayda karakterinin oyunculuğu gerçekten hoşuma gitti. O tarz insanları iyi yansıttığına inanıyorum :) @bw

    YanıtlaSil
  5. Yarım bölüm izledim, bir pembe tulum kaosu yaşanıyordu. Gülse Birsel'in bu işinden beklentim büyüktü ama hayal kırıklığına uğradım. Dilerim biraz toparlar. @hs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef bende hayal kırıklığına uğradım. Umarım.

      Sil
  6. Gülmeye ihtiyacımız var toplum olarak. Biraz toparlanırsa eğer iyi olabileceğini düşünüyorum. Adını koyamadığım bir şeyler eksik. Sevgilerimle. @rps

    YanıtlaSil
  7. Bana da pek komik gelmedi.İlerleyen süreçte düzelebilir diye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son birkaç bölüm güzeldi, izlemeye devam ediyorum. :D

      Sil