28 Şubat 2018 Çarşamba

Seni Sen Yapan Sevdiğin Şeyler [Mim] 'Sonunda Mimlendim'


Bu mim 3. mimim oluyor. Daha önce beni birkaremavi mimlemişti. İlk mimime bakmak isterseniz : Mim [Ben Küçükken]
Tabi üzerinden uzun zaman geçmişti. Geçenlerde Soru Etkinliği Mimi  çok hoşuma gitmişti. Kimse beni mimlemeyince bende kendi kendimi mimlemiştim. 

Yeni blog arkadaşım SevKoz beni mimlemiş. Bunu öğrenince çok hoşuma gitti, çok mutlu oldum. Sonunda uzun bir süre sonra bende mimlenmiştim. Sevimli Kitaplar'ın Mimine bakmak için yazının üzerine tıklayın.

Mimimizin konusu; beni ben yapan sevdiğim şeyler. Bu biraz beni düşündürdü. Değişik duygulara kapılmama sebep oldu. Genelde kötü yönlerime odaklanırım. İyi yönlerimi, sevdiğim yönlerimi hiç düşünmemiştim. Bu mim sayesinde kendimdeki sevdiğim özellikleri düşünmek için bir fırsat elde etmiş oldum. 


1 - Karşımdaki kişi hakkında hemen olumsuz hüküm vermiyorum.
Örneğin ; karşımdaki kişi kalbimi kırdığında ilk önce 'Bilerek ve isteyerek bana zarar vermedi' diye düşünüyorum. Kesinlikle bir yanlışlık vardır diyorum.
Örneğin ; ilk tanıştığım kişinin hal ve tavırlarından, görünüşünden o kişi hakkında olumsuz düşünmüyorum. 'Daha tanımıyorum, biraz daha zaman geçmeli' diyorum.
Açıkçası ben bu özelliğimin iyi bir şey olduğunu düşünüyorum.

2 - Müzik.
Evet, müzik beni ben yapan bir şey. Müzik deyince aklınıza gelmesin ki şarkı söylüyorum ya da bir enstrüman çalıyorum. Hiçbiri yok. Karga gibi sesim var ve müzik kulağım sıfır. Ben müzik dinlemeyi çok seviyorum. Şarkıları dinlerken müziğin içinde yaşıyorum adeta. Müzik bütün bedenimi kaplıyor. Ve bloguma her zaman yazı yazarken müzikle yazarım. Müzik olduğu zaman daha iyi ve rahat yazdığımı düşünüyorum. 

3 - Sevmeyi seviyorum.
Kolay kolay birisi ile yakınlık kuramam fakat yakınlık kurduğum insanları asla yarı yolda bırakmam. Bana verdikleri sevginin bin katını veririm. Sevmeyi seven bir insan olduğum için insanlara verdiğim sevgiden pişman olmadım hiç. Sevmek gerçekten güzel bir duygu acıları da dahil.

4 - Fotoğraf çekmek.
Bir eşyanın ya da bir insanın fotoğrafından çok doğayı çekmeyi seviyorum. Ağaçları, gökyüzünü, hayvanları, çiçekleri. 


Daha Mutlu Yaşam  blogger arkadaşımızı mimlemek istiyorum. :)


18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet, pek fazla kendimde sevdiğim şey yok sanırım o yüzden az olabilir. :))

      Sil
  2. Mimlenmek güzel şey 🙂

    YanıtlaSil
  3. Bu mim bana ne zaman gelir diye bugün aklımdan geçti ve de mimlendim.Tabi ki yapacağım ve yapınca da size haber vereceğim :) Ne güzel özellikleriniz varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimin içeriğini görünce aklıma ilk siz geldiniz açıkçası. :D Teşekkür ederim. :))

      Sil
  4. Çok güZel cevaplar😊Müzik bana da çok iyi geliyor.Ben de mimlendim bu akşam yapacağım.Bu arada bana da beklerim her zaman😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uğrayacağım. Miminizi de paylaştığınızda bakacağım. :D

      Sil
  5. Hepsi de çok güzel özellikler bence hoş bir mim olmuş :) @bw

    YanıtlaSil
  6. Ben de en çok kapı pencere ve kedi fotoğrafı çekmeyi seviyorum

    YanıtlaSil
  7. Mim okumayı seviyorum. Bu mimin soruları da kısa ama verilecek cevaplarla bir kişiyi gayet net anlatabilir. @hs
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bu mimi pek çok blog yazarı arkadaşımda okudum ve oldukça keyifli olduğunu düşünüyorum.İnsanın kendisini anlatması en zoru sanırım.
    @smk

    YanıtlaSil