5 Ağustos 2019 Pazartesi

okuoku Kitap Alışverişim

Bir aralar internet üzerinden kitap satışı yapan sitelerde indirim vardı. Bende indirimi görünce kardeşlerimle okuoku'dan kitap siparişi vermiştim. Bu siteden ilk kez alışveriş yaptım. Kitaplar 1 hafta gibi bir süre içerisinde elime ulaştı.
Açıkçası kolay güvenmeyen bir karaktere sahip olduğum için internet üzerinden pek alışveriş yapmam ama kitapları birkaç yıldır hep internetten alıyorum. Şu ana kadar bkmkitap'tan alışveriş yapıyordum sürekli, bu seferde okuoku'yu denemiş oldum. İki sitede de sorunsuz bir şekilde geldi kitaplarım, tavsiye ederim.



Aldığım kitaplar şu şekilde; 
Yer Altından Notlar - Dostoyveski
Mutlu Prens - Oscar Wilde
Küçük Şeyler - Samipaşazade Sezai
Morgue Sokağı Cinayetleri - Edgar Allan Poe
Frida Kahlo Aşk ve Acı - Rauda Jamis
Karanlıktan Sonra - Haruki Murakami
Rüzgarın Şarkısını Dinle - Haruki Murakami

22 yorum:

  1. Murakami kitapları hemen dikkatimi çekti 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kitaplar~ bkmkitap sitesinin gönderdiği hediye kitap ayraçları çok güzeller ya bayılıyorum onlara :D

    YanıtlaSil
  3. çok iyi valla seçimlerin. morg sokağı ile başlaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel kitaplarmış. İyi okumalar diliyorum ^^

    YanıtlaSil
  5. Keyifle okuyun kitapları :)

    YanıtlaSil
  6. Aldıklarını güzel günlerde oku mutlu prens okudum yer altından notlar da okuma listemde bu ay

    YanıtlaSil
  7. Keyifli okumalar. Haruki Murakami tercihlerin güzel. Ben bu adamın kötü kitabına daha denk gelmedim :)

    YanıtlaSil
  8. Karanlıktan Sonra bayağı iyiydi bence. Rüzgarın Şarkısını Dinle de hımm iyi. Yeraltından Notlar'a başladım ama ağır geldi bana biraz yarım bıraktım. Mutlu Prens, okuyacağım:)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Haruki Murakami, çok sevdiğim yazarlardan biridir. Dünyaca ünlü yazarı ‘’Koşmasaydım Yazamazdım’’ kitabıyla tanıdım ilk. Yazmayı çok seven ve geçimini yazarak sürdüren bir yazar olarak bu kitap beni çok etkilemişti. Kitapta şu sözü çok sevmiştim: ‘’Evet, ben elbette büyük bir koşucu değilim. Fakat bu hiç de önemli bir sorun değil. Dünkü kendimi biraz olsun geçebilmek; önemli olan işte bu.’’ Şahane bir kitap, herkese tavsiye ediyorum. İzninizle bu kitaptan en sevdiğim 10 alıntıyı okumanız üzere sizinle paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/haruki-murakami-kosmasaydim-yazamazdim-kitabindan-10-enfes-alinti/

    Güzel okumalar dilerim,
    edebiyatla ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil