3 Mayıs 2015 Pazar

Tonari No Kaibutsu-kun

Tonari No Kaibutsu-kun

Shizuku Mizutani 

Kız başrolümüz. Kitap kurdu, notlarına çok önem veren, derslerini aksatmayan birisidir. Biraz soğuk bir yapıya sahip, aşk nedir bilmez. Diğer anime kız karakterlerinde (benim izlediklerim arasından) kızlar sevimli, biraz şapşal biraz aptal oluyordu. Bu kız hem zeki hem güzel. Ama hissiz. Biraz sinir olabilirsiniz ama sonradan eminim çok seveceksiniz.
Shizuku öğretmenin isteği ile Haru'ya ders notlarını götürür ve Haru ile arkadaşlıkları bu şekilde başlar.

Haru Yoshida

Erkek başrolümüz Haru. Animeyi Death Note'dan sonra bana sevdiren insan. Karekter demek daha doğru olur aslında.
Haru haylaz, kavgacı, hiperaktif bir yapıya sahip. İnsan bir anime karakterine hiç aşık olur mu? dersiniz ama Haru'yu görünce ne hissettiğimizi sizde anlarsınız.


Souhei Sasahara

Gruba sonradan dahil oluyor. İyi biri, ben Natsume ile onları yakıştırıyordum.

Asako Natsume

Saçları garip, internetten arkadaş edinmeye düşkün biri. Mizutani'nin kendisini yakın arkadaşı olarak görmesini istiyor. Natsume'de Mizutani'yi yakın arkadaşı olarak görüyor.

Kenji Yamaguchi
Haru ile eskiden arkadaştılar ama Haru'yu kullanıyordu. Mizutani sayesinde Haru ondan ve yanındakilerden uzaklaştı. Mizutani'ye karşı bir şeyler hissedecek mi?

~ Diğer Karakterler ~ 

 Chizuru Ooshima

Yuuzan Yoshida

Mitsuyoshi Misawa

Bir kaç karakter daha var, tavsiye ederim izlemenizi. ^^









4 yorum:

  1. Ben bu animeye başladım fakat bitirmedim. ~_~

    YanıtlaSil
  2. Ben bu animeyi izleyeli 5-6 yıl oluyor... ilk çıktığı zamanlar lisedeyken izlemiştim. vay be zaman akıyor! ama çok havada kalan bi animeydi bence. 2.sezon kesinlikle gerekiyordu. yapmadılar bildiğim kadarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapmadılar,keşke 2. sezon yapsalar çok iyi olurdu.

      Sil