30 Mayıs 2015 Cumartesi

Strobe Edge // Manga


  İlk kez bir manga okuyorum ve ilk mangamın konusu shoujo. 
Mangayı ilk açtığımda ablam 'Oku bakalım nasıl okunuyor?' dedi. Tabi ben çok bilmiş başladım sağdan okumaya. Soldan başlıyormuş, sağa doğru okunarak gidiyormuş. İlk bölümlerde ilk kez bir manga okuduğum için biraz zorlandım. Ama 36.3 bölümlük bu mangayı 2 gün içerisinde bitirdim. Ben bir şeye başlayınca onu o zaman içerisinde bitirmezsem bir daha elime almam. Elime almazsam da sürekli onu düşünür dururum. Bu yüzden çabucak bitirdim.
Neyse uzatmadan konusuna geleyim.

Başta da söylediğim gibi türü : Shoujo
Şimdi bir baş karakter oğlanımız Ren-kun var. Ren-kun çok yakışıklı, okulun kızlar arasında popüler erkeği.
Bu çocuğa rakip bir tane de erkek karakterimiz Andou-kun var. Andou-kun'a çok üzüleceksiniz, bunu baştan söyleyeyim. Ren'i seveceksiniz ama Andou'yu gördükçe içiniz bir değişik olacak. İçinizde bir kararsızlık olacak.
Esas kızımız Ninako. Ninako böyle kısa boylu, çokta güzel olmayan bir kız. Bir gün metroda Ren-kun ona çarpıyor ve telefon süsünü kırıyor. Böylelikle tanışıyorlar. Safça, karşılık istemeden Ren'e aşık oluyor. Ren-kun, Ninako-kun'un ilk aşkı.

Mangayı okumadıysanız buraya kadar okuyun.

Buradan sonrasında içimi dökmek istiyorum.

Yani anlayacağınız

SPOILER VAR 
BURADAN SONRASINDA...

Ren-kun çok soğuk birisi gibi görünüyor. Ren'in Ninako ve diğer kızları reddetmesinin sebebi, soğuk ve kendini beğenmiş birisi olmasından kaynaklı değil. Çünkü, Ren-kun'un bir sevgilisi var. Burayı duyunca çok şaşırmıştım. Ee dedim, şimdi Ninako nasıl aşık edecek kendine?
Daiki var bir de ilk başlar da. Daiki, Ninako ile yıllardır arkadaş ve Ninako'ya aşık. Ninako'ya açılıyor ve kız onu reddediyor. İlk başlarda çok yazık Daiki'ye demiştim ama ona açılan kıza aşık oldu hemen. Ayran gönüllü şey.
Ha! Ren'in sevgilisi de Daiki'nin ünlü model ablası.
Andou'nun karakteri çok tatlı. Hemen soğukkanlı olmaya çalışıyor. kız da tabi soğukkanlı olduğunu düşünüyor ama ne kadar acı çektiğini bilmiyor. Çok üzülüyorum ona çok.
Andou ve Ren çok yakın arkadaşlarmış eskiden beri. Orta okulda Ren'i kimse sevmezmiş. Soğuk, kendini beğenmiş derlermiş. Kızlar ona teklif edince kıskanır, Ren reddedince de ona kendini beğenmiş derlermiş. Bir tek Andou ona yakınlık göstermiş. Andou bir kıza aşık olmuş. Adı Mao. Mao ise Ren'i seviyormuş. Mao,Ren'e yaklaşmak için Andou'nun saf sevgisini kullanmış. Fursat bulduğu bir ara Ren'in dudağından öperken Andou bunu görmüş. Ren ama ona hiçbir şey dememiş. Bu konunun sözünü bile açmamış.
Ama Andou yine de onunla arkadaş olmaya devam etmiş ve çok çapkın kılzarla gönül eğlendiren birine dönüşmüş. Ninako'ya aşık olunca düzeldi tabi. Ren hislerinin farkına bir türlü varamadı. Tabi bu Andou'nun işine geliyordu. Ninako'ya, Ren seni sevmiyor. Beni kullan onu unutmak için dese de Ninako yine de Ren'i sevmeye devam edeceğini, Andou'yu kullanmak istemediğini söyledi.
Sonra Ren sevgilisi ile ayrıldı ve hislerinin farkına varmaya başladı. Ama Ninako'nun kendisinden vazgeçtiğini düşünüyordu. Çünkü kız sadece arkadaşmış gibi davranıyordu. Ren'e aşık olduğunu Ren öğrenirse şu andaki gibi yakın olamayacağını düşünüyordu.
Ren ile Andou'nun Mao ile ilgili yaşadığı olayları Ninako öğrenmişti. Bu yüzden onların arkadaşlığı bozulmasın diye hislerini daha da gizlemişti.
Andou, sevdiği kızın, Ninako'nun gözleri önünde dövüldü. Ren'e söylememesini istedi Ninako'dan.
Ren, Ninako'ya hislerini itiraf etti fakat Ninako, Andou'yu o halde görünce, Ren'in teklifini geri çevirdi. Ren ise Ninako'nun artık kendisini sevmediğini düşündü. Andou ise okula uğramadı birkaç gün. Çünkü ikisinin sevgili olduğunu düşünüyordu. Karşısında cilveleşmelerini kaldıramayacaktı. Ninako'nun, Ren'in teklifini geri çevirdiğini öğrenince Ninako'ya gidip bana acıyor musun? bana acıma beni sev tarzı konuştu. Andou, Ninako'nun ilk öpücüğünü çalmıştı.
Ninako, Ren'in yanına gitti. Birbirlerine hislerini açtılar. Ve mutlu son.
Tabi Andou için aynı şey geçerli değil.
Bir de Ren ile Ninako'yu gizliden gizliye destekleyen arkadaşları vardı. Onlar çok tatlıydı, onları unutmamak gerek.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder