30 Mayıs 2015 Cumartesi

[Mim // Ben Küçükken]



Ben küçükken, geri vitesi bilmiyordum. Şoför, kolunu yan koltuğa koyup arkaya bakınca, araba kendiliğinden geriye gidiyor zannediyordum.

Ben küçükken, yeşil takıntım vardı. -Ablama özentilik işte. O yeşili sevdikçe bende seviyordum.-

Ben küçükken, banyodan çıkınca 'Sıhhatler olsun' yerine 'Saatler olsun' denildiğini zannediyordum.

Ben küçükken, dondurma külahlarının sivri kısmı ile dondurmacıların kulaklarını karıştırdığını söylerlerdi ve ben buna inanırdım. Bu yüzden sivri yerini yemez, atardım.




Ben küçükken, sinek ilacı sıkan arabanın arkasından arkadaşlarımla koşar, dumanın içinde 'Cennet'e geldik.' derdik.

Ben küçükken, sınıftaki çöp kutusunun başına kalem açma bahanesi ile giderdim. Arkadaşımda gelirdi. Kalem küçülene kadar açardık ve orada sohbet ederdik.

Ben küçükken, otobüslerin çok pahalı olduğunu düşünürdüm.

Ben küçükken, arkadaşımla binadaki zillere basıp kaçardık.

Ben küçükken, arkadaşım bize gelsin ve vakit geçirelim diye hemen yapılacak bir proje ödevini saatlerce uzatıp bitirmedik diyerek sohbet etmiştik.

Ben küçükken, kandillerde arkadaşlarım ile namaz kılarken şakalaşırdık. O zamanlar bilmezdim, 3 harekette namazın bozulduğunu..

Ben küçükken, babam bana bisiklet sözü vermişti ve almamıştı. Onun için günlerce ağlamıştım.

Ben küçükken, para birimi çok farklıydı. Ve şu anda da eski para birimi ile konuşuyorum.

Ben küçükken, cipsiden çıkan tasolar vardı.

Ben küçükken, atari oyunu oynamayı çok severdim.

Ben küçükken, kasetleri radyonun içinden çıkarıp bandını sökerdim.

Ben küçükken, Ay Savaşçısını izlediğimde, tuvalet kağıdını uzunca koparıp ucuna da bir kalem takıp etrafımda döndürerek onun taklidini yapardım.

Ben küçükken, evcilik, misket oynardım. İp atlardım.

Ben küçükken, kanepenin minderlerinden ev yapıp evdeki masa süslerini de içine alıp oynardım.

Ben küçükken, futbol oynamayı çok severdim, bir kız olmama rağmen.

Ben küçükken, oyuncak bir yılan vardı. Sınıftakileri onunla korkuturdum.

Ben küçükken, kafama basketbol topu, futbol topu gelmişti.

Ben küçükken, toprakta oynamayı çok severdim. Saklambaç, yakalamaç oynardım sürekli. Eve hiç girmezdim.

Ben küçükken, kurtbabacılık oynarken ablam 'Düşeceksin, dikkat et.' demesine rağmen koşarken düşmüştüm ve alnıma cam girmişti. Bu yüzden kafama dikiş atıldı. Hala çoook minik bir izi var.

Ben küçükken, boyum kısa olduğu için arkadaşım benimle sürekli dalga geçerlerdi. 

Ben küçükken, Tom&Jerry, Bugs Bunny, Müfettiş Gadget, Atom Karınca, Şirinler, Taş Devri, Tweety gibi çizgi filmler vardı.
Ben küçükken, Bob Ross adında ressam vardı, onu izlemeyi çok severdim.

Ben küçükken, sobanın üzerinde kestane pişirirdik.

Çok fazla yazmışım, bu kadar yeter. :P Bende Plünüs ' ü mimliyorum. ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder