16 Kasım 2014 Pazar

Gökyüzü Özgürlüktür/Sky is Freedom


Hayaller...
Ben özgürlüğü ne karada ne denizde aradım.Ben özgürlüğü gökyüzünde aradım.Çünkü ben gökyüzüne bakarken belki sevdiğim insanda bakıyordur diye.
  Herkesin bir hayali vardır.Kiminin büyümek,kiminin dans etmek ya da şarkı söylemek..
Hayali olmayanların kaybedecek hiçbir şeyi yok demektir.Hep bir yanı eksikmiş gibi hissederler.
Benimde elbet bir hayalim var.
Hemde gerçekleşmesi neredeyse olanaksız bir hayal..
Gerçekleşmeyeceğini bile bile neden hayal ediyorsun o zaman mı diyorsunuz?
Bilmem..açıkçası pişman değilim..
Beni ben yapan hayallerim,beni mutlu eden hayallerim var.
Yalnız hissettirmiyorlar,en azından gerçek dünyadaki gibi..
Gökyüzüne baktığımda bana hep huzur veriyor.O maviyi içime çekişim,hissedişim her şeyden güzel..
Hayallerime dalmamı sağlıyor.
Özgürlük gibi.
Gökyüzü sonsuz.
Bulutların üstüne atlayıp,özgürlüğe erişmek,o mavinin içinde kaybolmak gibisi yoktur bence..
Hele maviye aşık olan birisi için.
Yani hayal kurmak bu kadar güzel ve özel bir şeydir.
Hayallerini kurabilmek için yanında en iyi giden şey müzik!
   İsteyene kitapta var!

4 yorum:

  1. hayal mavi kitap müzik işte hayat :)))))) aramıza hoşgeldin hihihiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eskiden yazdığım bir yazı, utandım şimdi.. :D Çok teşekkürler, hoşbuldum. :D

      Sil
  2. Merhaba, bugün etkinlik sonuçları açıklanıyor.... Bakalım yazıyı beğendin mi :)

    YanıtlaSil