20 Kasım 2014 Perşembe

Abnormal Summit'e yeni bir izleyici kazandırdımmm kkk Coğrafya Hocamızı..


Bugün ki konum çok hoş. Tabi benim için. Ve acayip mutluluk verici. 
Ya düşünün ben ne yaptım? Ben ya ben.. Benim gibi çekingen ve sessiz biri gidip Coğrafya hocasına Abnormal Summit'in tanıtımını yaptım.. 
Şimdi, coğrafyacı sınava çalışmamız için son 15 dakika serbest bıraktı. Birden aklıma Abnormal Summit geldi. Hemen kalkıp yanına gittim. 
'Hocam, bir tane program var. Adı Abnormal Summit.. ' 
'Hmm.. ben duymadım.' dedi. 
'Hocam, Güney Kore'de burada değil zaten. 11 ülkeden temsilciler var. Kültürleri hakkında konuşuyorlar. Ya hocam ben Coğrafya'yı hiç sevmezdim.. Bu programı izlemeye başladığımdan beri Coğrafya'ya Tarih'e ilgi duymaya başladım.' dedim. Hmm.. dedi. Sonra ben ' Hocam, Türkiye'den de temsilcimiz var. Almanya,Japonya,Çin vs diye saydım.. Hoca 'Haa şu Türk parasındaki Atatürk ile ilgili bir şeyi anlatıyor o mu dedi evet,Enes Kaya dedim çok komikti ya filan dedi.. Sonra ben 'Hocam bütün bölümlerin çevirisini de yapıyorlar, izliyorum.. Ülkelerin tarihlerini,coğrafyasını araştırıyorum.' dedim 'Merak uyandırıyor yani' filan dedi..


'Bakayım ben bir ona' dedi. Bende 'Bakın ama sadece 5.bölüme bakmayın. O bölüm biraz...' dedim.. 'Almanya filan da var.Onlar biraz rahat oluyor bu konuda.Farklı kültürler olunca filan' dedim oda 'evet evet' dedi. sonra ben birden '7 yıldır Kore fanıyım zaten hocam dedim 'Eee sen o zaman bayağı bir Koreceyi biliyorsundur dedi. Bende yok bilmiyorum hocam, babam pek sevmiyor onları, o yüzden gizli gizli takılıyorum dedim.. Koreliler çok sempatik oluyor yaa filan dedi onayladım.. Sonra bizim kültürümüze çok yakınlar zaten neredeyse çok benziyoruz dedim oda din konusunda sadece şey dedi, ateist filanda var dedi evet öyle hocam bir tek o farklı zaten dedim.. Sonra izliyor musun Kore dizisi falan dedi evet dedim zaten bir kaç kelime söyleyebiliyorum aşina olmuş kulağım, kendiliğinden istemsiz çıkan kelimeler bile oluyor dedim, oda 10. sınıflarda bir kız varmış adını söyledi, onunla iyi anlaşırsınız siz dedi bende okuldaki Kore fanlarıyla pek anlaşamıyorum dedim 
Oda tatlı kız anlaşırsınız dedi güldüm sonra çinça dedi şaşırdım afalladım bildiğiniz, gerçekten mi demekti değil mi dedi evet öyle dedim güldüm, birden şaşırdım böyle gelip anlatınca dedi bende şaşırdım kendime dedim.. Öyle oldu. 
Anlayacağınız Abnormal Summit'e yeni bir izleyici kazandırdımmm kkk ayy bu kadını soğuk biri sanırdım. Abnormal Summit'in faydaları işte görüyorsunuz.. Coğrafya'ya oluşan ilgim sayesinde, hocanın aslında soğuk birisi olmadığını fark ettimm asdfgh :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder