17 Kasım 2014 Pazartesi

Anlam veremiyorum...


Hayat bazen çok yorucu.Bu aralar zorlanmaya başladım her şeyde.
Her şey bir anda üst üste geliyor.Ne yapacağımı bilemiyorum.Şaşırıyorum. 
Ayrıca insanları hiç anlamıyorum.Çok değişkenler.
Öyle olduğunu bilsem de...Suizan yapmak istemediğim için 'Öyle değildir ya!' deyip,iyimser oluyorum.Sonra üzülen ben oluyorum.
İnsanlar neden böyledir ki ? Anlam veremiyorum.Sevgimi gösterince de gidiyorlar.Sevgisiz,ilgisiz bırakınca da gidiyorlar.ne yapmam gerek gitmemeleri için.
Beni anlamıyorlar.Sevgimi,sevdiğim şeyleri anlamamakla birlikte saygı da duymuyorlar.
Bir de çıkarcı insanlar var.Senin yanına sadece ihtiyaçları olduğu zaman gelirler.Böylelerinden nefret ediyorum.Geleceksen ya temelli gel.Ya da hiç gelme!
Hangi durum karşısında ne yapmam gerek bilmiyorum.İnsanların ne tepki vereceğinden korkuyorum.Aslında kimin ne istediği önemli değil!! Ben ne istiyorum önemli olan bu! Hayatını başkalarının istekleri doğrultusunda şekillendirmemelisin!!
Fark ettim de benim ne çok bilmediğim şey varmış heheh. ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder