1 Ağustos 2019 Perşembe

Temmuz Ayında Ne İzledim/Okudum?

Bu ay benim için fazla stresli bir ay oldu. Hem tercih süreci hemde sağlık sorunları nedeniyle fazla yıprandım. Umarım güzel sonuçlar elde ederim de tüm çektiğim stresin mükafatını alırım. 
Ara ara Harry Potter serisinden film izliyorum. Genelde ilk 4 filminden izliyordum. Bu ay baştan sona kadar izledim. Ağustos ayında da Yüzüklerin Efendisi serisini ya da Twilight serisini izlemek istiyorum. Aslına bakarsanız izlemek istediğim çok fazla dizi/film var ama pek fırsat bulamıyorum. Bakalım Ağustos ayında hangi isteklerimi gerçekleştireceğim.
Türk yaz dizilerindense Afilli Aşk ve Kimse Bilmez'i izliyorum. Ama Kimse Bilmez'i artık izlemeye devam edeceğimi sanmıyorum.

(Kurtboğazı, Ankara)

Okuduklarım
Zaman Hırsızı - Clive Barker
Mutlu Prens - Oscar Wilde
Kış Güneşi - Marcel Prevost

İzlediğim Filmler
Pamuk Prenses ve Avcı (2012)
How It Ends (2018)
Cesur (2012)
Harry Potter Serisi (Sıkıldıkça, film bulamadıkça açıp açıp bunu izliyorum.)
Lion (2016)
Five Feet Apart (2019)

İzlediğim Dizler
Dark 1&2.sezon
Riverdale 1.sezon
Switched // Japonya

13 yorum:

  1. Umarım emeğinin karşılığını alırsın! :)

    YanıtlaSil
  2. Emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırsın insAllah 😊 Sağlık bu dünyadaki en önemli unsurlardan birisi çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. Dark'a başlamayı düşünüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsuun. potter, yüzükler, twillight güzel tabii, son hava bükücü serisi deee :) kış güneşi, how it ends, switched, bunlarbilmiyom nasıldılar söyleseneleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasıın
      Aa son hava bükücüyü duymuştum, onu da listeme ekleyim :))
      Kış Güneşi'nin yazımı güzel ama konusu pek hoşuma gitmedi bir adamın iki kadın arasında kalmasını yasak ilişkiyi filan konu ediniyor
      How it ends de güzel değildi
      Switched kısa bir diziydi sevdim ben :)

      Sil
  5. Harry Potter serisini sürekli açıp izleyen tek ben değilmişim sevindim buna :D Tercih sonucunuz umarım istediğiniz gibi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yalnız olmadığıma sevindim :D Umarım ,teşekkürler :D

      Sil
  6. İzlemediklerim vardı onlara bakayım bari, teşekkürler ^^

    YanıtlaSil