23 Ağustos 2019 Cuma

Oxygen Bubble Mask Papatya ve Yasemin Özlü

Uzun zamandır kozmetik ürünü paylaşmadığımı fark ettim. Paylaşmayı istediğim çok fazla ürün var fakat bu aralar blogda pek yayın paylaşamıyorum. Okul nedeniyle fazla vaktim yok.


Bir süre önce kullandığım bir maske hakkında görüşlerimi paylaşmak istiyorum.
 Maske yüzünüzde köpük halini alıyor ve kendi haline bırakıp baloncukların patlamasını bekliyorsunuz. Baloncuklar patlarken yüzümde çok tuhaf ama ferahlatıcı bir his hissettim. Yüzümü temizlediğimde açıkçası pek bir değişiklik hissetmedim, pek etkili olduğunu söyleyemem. Benim yüzümde işe yaramamış olması belki benim cildimden kaynaklıdır, hassas bir cildim olduğu için her kullandığım etki etmiyor bana.
Alıp bir denemelisiniz bence, eğlenceli bir maske. Denerseniz yorumlarınızı merak ediyorum, yayının altında yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın. 


2 yorum: