28 Temmuz 2019 Pazar

Film // Lion (2016)

Filmin konusu gerçek hayattan alındığı için beni çok etkiledi. İzlerken birçok sahnede ağlayacak gibi oldum, filmin son sahnesinde ise ağlamaya başlamıştım. Kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden biri olduğunu düşünüyorum. Oyuncuların hepsi çok iyiydi. Özellikle beni etkileyen oyuncu; Saroo'nun çocukluğunu oynayan Sunny Pawar oldu. Çocuk oyuncu Sunny Pawar çok ama çok tatlı ve yetenekliydi, izlerken beni birçok sahnede gülümsettiği kadar derinden etkileyip ağlattığı sahneler vardı.


Vizyon Tarihi : 2017
Tür : Dram, Biyografik
Yönetmen : Garth Davis
Senarist : Luke Davies
Oyuncular;
Dev Patel
Rooney Mara
Nicole Kidman
David Wenham
Priyanka Bose
Sunny Pawar (Saroo)
Abhishek Bharate (Guddu)

Konusu : 5 yaşındaki Saroo, Hindistan kırsal kesimindeki bir köyde ailesiyle birlikte fakir ancak mutlu bir hayat yaşamaktadır. Ancak ağabeyinin gelmesini beklediği tren istasyonunda yaşadığı kötü tesadüfler sonunda evinden kilometrelerce uzaktaki, başka bir dilin konuşulduğu Kalküta'da kendini yapayalnız bulur. Burada sokaklarda zor bir hayat yaşadıktan sonra önce yetimhaneye alınır, sonra da Avustralyalı Brierley ailesi tarafından evlat edinilir. Tazmanya'da yaşayan yeni ve zengin ailesiyle rahat bir gençlik dönemi geçiren Saroo, aradan 25 yıl geçtikten sonra kaybettiği ailesini bulma isteğiyle Hindistan'a geri döner.

9 yorum:

  1. Ünlü film :)
    ben de what/If diye bir dizi izledim Netflix'te, onu yazdım şimdi blog'da :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz yavaş ilerliyor ama dediğin gibi güzel ve etkileyiciydi. Paylaşım için teşekkürler~

    YanıtlaSil
  3. Dram filmlerini hiç sevmem ama işte hem gerçek hikaye olması hemde içerisinde çocuklar olması beni aşırı etkiledi. Teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  4. İzledimm ve duygusaldı gerçekten. 😊 Ağır bir konu ama işlenmesi iyi bir hareket olmuş. Çocukların çektiği zulüm gerçekten bizim ekranda görüp hissettiğimizin kimbilir kaç katı. Lucy gerçekte yokmuş eklemeselerdi keşke. Teşekkür ederim yazı için! ^^

    YanıtlaSil