15 Ağustos 2018 Çarşamba

Mim - Kendi Kendime

Mimi sevgili blogger arkadaşım Deep'de gördüm  ve çok eğlenceli olduğu için yapmak istedim. Deep'in yazısını okumak için tık tık
Mimi hazırlayan blogger arkadaşımızın yazısını okumak için tık tık
Okuyan herkes mimlendi :D

1. Elinde hangi sihirli güç olsun isterdin?

Kötülükleri yok eden bir güç ve insanların içine adalet duygusunu yerleştirebileceğim bir güç.

2. En çok şaşırdığın tarihi eser neydi?

1800 yıllarda veba hastalığına karşı kullanılmış doktor maskesi.

3. En sevmediğin insan tipi?
Hatasını yüzünüze vurduğunuzda yüzsüzlük yapan insan tipi, adalet duygusu körelmiş insan tipi.

4. Obsesiflik derecesinde takıntın var mı?

Hayır yok.

5. Başkalarının kötü saydığı ama senin iyi saydığın, sana ait bir özellik söyle. 

Kalabalık ortamda fazla konuşmuyor oluşum. Genelde akrabalarım sessiz olduğumu, hiç konuşmadığı söylüyor. Bununda kötü bir özellik olduğunu sanıyorlar. Fakat ben seviyorum bu özelliğimi. 

6. En çok hangi özelliğin kıskanılır?

Kardeşime sordum ve söyledikleri ; biri ağladığında teselli etmeyi biliyor oluşummuş ve çok güzel çocuk bakıyormuşum. Annelik iç güdüm çok iyiymiş.

7. Kız arkadaşların seni sevgililerinden kıskanır mı? Ya da böyle bir şey sezdin mi? 

Hiç öyle bir şey olmadı, olacağını da sanmıyorum. Çünkü hiç sevgilim olmaya değer birisi olmadı, olsa arkadaşlarım adıma mutlu olurlardı.

8. Yeniden doğdum dediğin an?

Gökyüzünün en mavi olduğu anda rahatça gökyüzünü seyrebiliyorsam ya da günbatımını seyredebiliyorsam o an yeniden doğmuş gibi hissederim.

9. Şu dünyada en çok sıkıldığın ortam?

Sevmediğim insanlarla zorunluluktan bir araya geldiğim bir ortam. 

İlgi duymadığım bir konunun konuşulduğu bir ortam.


10. En son okuduğun kitap? 

Clive Barker - Zaman Hırsızı

11. Yanından ayırmadığın beş şey? 
Telefonum, cüzdanım... 3,4 ve beşinci şıklar yok maalesef


12. Son zamanlarda en çok dinlediğin müzik tarzı? 

Pop, Rock, Hip Hop, Elektronik Müzik... Kulağıma hoş gelen her şarkıyı dinliyorum ben

13. Asla bitmesini istemediğin ama final yapmış bir dizi?
Leyla ile Mecnun, Beş Kardeş

14. Çocukluğunu hatırlatan bir koku?
Bebek kokusu

15. Diyelim ki reenkarnasyon var ve sen bu dünyada ikinci hayatını yaşıyorsun. Sence ilk hayatında neydin? 
Koala

26 yorum:

  1. 2ci sorun cevabındaki resim çok ilginç miş gerçekten 😊 güzeldi keyfile okudum bu güzel mimide emegine sağlık sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilginç buldum. :) Teşekkür ederim, sevgiler. :))

      Sil
  2. Veba maskesi cevabına çok güldüm, nerden geldi aklına bilemedim.
    Güzel bir mimmiş ben de yapacağım .
    İlk hayatında koala olmak da nerden geldi aklına bak ona da çok güldüm.
    Biri ağladığında tesellli bilmek sahiden meziyet yalnız...bunu kıskanabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma bir şey gelmedi, bende yüzeysel olarak araştırdım, ilginç bulup ekledim. :D
      Yapın yapın, cevaplarınızı merak ediyorum :D
      Koalalar çok uyudukları için, bende uykuyu çok seviyorum :D
      Teşekkür ederim :))

      Sil
  3. beş
    altı
    sekiz

    çok sevdiiim.

    ay koala mı neden öylee, çok sempatik diye miiii :) clive barker korkunç yazıyo ama de mi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uyudukları için :D
      Evet, korku türünde yazıyor ve çok korkunç oluyor. Ama bu okuduğum çocuk kitabı, o yüzden etkilenebileceğim kadar korkunç değil. :D

      Sil
  4. O doktor maskesi de neymiş öyle ya hu! https://girdimbiryasimadaha.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar... İade-i ziyarete geldim.Keyifli bir mim. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Cevapların çok farklı ve hoşlar. ^.^ Birde neden kaola? O.o

    YanıtlaSil
  7. Bu maskeleri çok ürkütücü buluyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, iade -i ziyarete geldim :) Koala cevabı güzelmiş :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Ayy maske gerçekten de ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Maskeye çok şaşırdım :O

    YanıtlaSil
  11. Leyla ile Mecnun'da istemsiz gülümsedim şahane mim etkinligi olmus baslatan sagolsun :)

    YanıtlaSil
  12. Geldiim 😊 ve bu mimi yapmak istedim hemen, teşeklürler😊

    YanıtlaSil