6 Temmuz 2018 Cuma

Yerli Dizi // Erkenci Kuş

Dizinin fragmanını çok beğendim, izleme isteğimi arttıran fragmanları vardı.
Demet Özdemir'i ilk kez Çilek Kokusu'nda izlemiştim ve oyunculuğunu beğenmemiştim. Bu dizide zamanla kendini geliştirdiği gözle görülüyor. Sadece yaz dizileriyle romantik komedi türünde diziler oynuyor olması da ayrı bir konu zaten. "Yalın şarkı çıkardıysa yaz gelmiştir." gibi şakalar Demet Özdemir'e de yapılabilir artık. 
Yaz dizilerinin arasından kesinlikle izleyemeye devam edeceğim dizi bu dizi. Daha önce söylediğim gibi konudan çok dizilerin gidişatı, oyuncuları ve özellikle repliklerine dikkat ediyorum. Dizinin gidişatı güzel ilerliyor. Oyuncularda karakterlerine cuk oturmuş. Replikler deseniz gerçekten tadında olmuş, izlerken sıkılmadan izleyebileceğim bir dizi. 
Oyuncuların çoğu daha önceden NO:309 da birlikte yer aldıklarından olsa gerek kimyalarının çok uyumlu olduğunu düşünüyorum.
Sanem ve Leyla'nın kardeş ilişkileri çok eğlenceli. Leyla karakterini canlandıran Öznur Serçeler'in oyunculuğunu da çok beğeniyorum. Karakterinin hakkını çok iyi vermiş yeniden.
Demet Özdemir ve Can Divit'in kimyalarının pek uymayacağını düşünüyordum fakat dizide birbirlerini iyi tamamlamışlar.


Yapım : Gold Film
Yapımcı : Farut Turgut
Yönetmen : Çağrı Bayrak
Senarist : Ayşe Kutlu Üner
Oyuncular;
Demet Özdemir 
Can Divit
Öznur Serçeler
Özlem Tokaslan
Birand Tunca
Berat Yenilmez
Sevcan Yaşar
Ceren Taşçı
Cihan Ercan
Anıl Çelik
Tuğçe Kumral
Sibel Şişman
Tuan Tunalı
Ali Yağcı

Konusu : Sanem sabahları birkaç saat babasının bakkalında çalıştıktan sonra bütün gününü hayal kurarak ve kitabı üzerinde çalışarak geçirmektedir ve hayatından son derece mutludur. Ta ki anne ve babası kendisine doğru düzgün bir iş bulmazsa evlenmek zorunda olduğunu söyleyene kadar. Sanem bunun üzerine mecburen ablasının iş yerinde çalışmaya başlar. Hayallerini süsleyen büyük aşkının kendisini orada beklediğinden habersizdir henüz, üstelik bilmeden Can'a ve şirkete kurulan bir tuzağın parçası olur. Yalanlar üzerine kurulan bir aşk olabilir mi? Ya Sanem? Nefret ettiği Can'a kalbini kaptırabilir mi?

10 yorum:

  1. Klasik bir konu her iki oyuncu için de ama Sanem kardeşi olan oyuncuyu çok ama çok sempatik buluyorum sırf hani o oyuncuyu ekranda görmek bile mutlu ediyor sanırım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle ama eğlenceli. :D Bende çok sevdim Sanem'in ablasını. :D

      Sil
  2. Geçenlerde zaplarken bir beş dakika kadar gözüme çarptı bu dizi. Yorumlarında haklı olabilirsin. Demet Özdemir'i çok beğeniyorum ben de. Fakat partneri çok iri geldi gözüme. Erkekler bu kas olayını fazla mı abartıyorlar acaba diye düşünmeden edemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet Özdemir'i bende seviyorum. :)) Maalesef kas olayını fazla abartıyorlar. Kas için sadece kollara yoğunlaşıyorlar. Önemli olan sağlıklı ve ölçüleri düzgün bir vücut diye düşünüyorum. Ama işte, sonuç. :D

      Sil
  3. ay ben de dün akşam yazdııım. ben de çok severek izliyom. canla sanemi çok sevdiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışıyorlar ya. :D Bir de senin yorumuna bakayım :D

      Sil
  4. bu diziyi sürekli görüyorum tv de, sanırım tuttu... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sanırım yaz dizileri arasından en sevilen dizi bu dizi oldu :))

      Sil
  5. ay şimdi başladı bak, özet bitti, yeni bölüm, aylardır çok sevdiğim minnoş diziii yaaa :)

    YanıtlaSil