22 Mayıs 2018 Salı

Orkid Platinum / Deneyen 10 Kadından 9'u Arkadaşlarına Öneriyor #Fikrimühim

Fikrimühim.com ' un bana hediye ettiği Orkid ürünleri başarıyla elime ulaşmış bulunmakta. Bana Fikrimühim.com ' dan gelen ilk deneme ürün olduğu için nasıl bir şey geleceğini bilemedim. Orkid Platinum'un 7 adetli olan paketi (yani tanıtım fotoğraflarındaki ürün) gelecek sadece sandım, sadece bunun için kargo gelmesi zahmetli olur filan diye düşünüyordum ki, bana ulaşan Mühimpaketimde beklediğimden çok ürün vardı.

MühimPaketimde yer alanlar :

1 adet Orkid Platinum normal ürünü
1 adet Orkid Platinum gece ürünü
10 adet Orkid Platinum ürün numunesi (arkadaşlarım için)
5 adet indirim kuponu (arkadaşlarım için)
Proje ile ilgili mektup
Projenin nasıl işlediğini anlatan mektup


Arkadaşlarıma Orkid Platinum ürün numunesini ve kuponu vereceğimi söylediğimde ilk tepkileri  'Neden bana bunu veriyorsun?' oldu. Onlara; fikrimühim.com ' da FikriMühim olduğumu ve ürünün bana fikrimühim.com ' dan denemem için hediye geldiğini söyledim. Arkadaşlarıma ürünü denemelerini söyledim. 

Arkadaşlarıma verdiğim ürün numunesinin içerisinde yer alanlar ; 

Evet, ürün hakkındaki eleştirilerime gelelim ;

Öncelikle en sevdiğim yönü rengi oldu. Renginin mor oluşu gerçekten çok hoş hissettiriyor. Özel günlerimizde duygularımızı çok yoğun yaşarız. Bu yönden dış görümün çok önemli olduğunu düşünüyorum. Orkidin tasarımını gerçekten çok beğeniyorum, iç açıcı. 

Kıyafete ve vücuda tam oturmuyor oluşundan kayıyor ve rahat hissettirmiyor. Ayrıca bu durum kıyafetime çıktı mı endişesi yaratıyor.

Yumuşaklığına gelince, bu özelliğinin gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum.

Kokusunu da çok beğeniyorum. Yoğun bir kokusu olmayışı beni mutlu ediyor. Yoğun koku olduğu zaman tahrişe yol açan maddelerde çoğalıyor diye düşünüyorum bu nedenle koku benden iyi not aldı.

Ve sevmediğim bir diğer yönü ise; hışırtı adını verdiğimiz sesin çıkması. Genelde bu ses yürürken çıkıyor. Ve acaba etrafımdaki insanlar duydu mu endişesi yaratıyor. Fakat ben bu sesi sadece benim duyduğumu zannediyordum. Kardeşim orkid markasına yorum yapacağımı bildiği için bana dedi ki; "Yürüdükçe hışırtı sesi geliyor bunu kesinlikle yazmalısın abla." 
Bana bunu dediğinde şok oldum, çünkü bu sesi sadece ben duyuyorum, başkaları fark etmiyor sanıyordum. Bu biraz utandırdı beni. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder