30 Mayıs 2018 Çarşamba

Loreal Paris Excellence Intense Kit Saç Boyası 7.43 Tarçın Bakır

Bu sene daha önce hiç denemediğim şeyleri denedim. Çıkmayan ruj (sanırım mat ruj dedikleri şey) , kalıcı saç boyası, makyaj temizleme suyu gibi hayatım boyunca hiç kullanmadığım şeyleri denemedim. 
Kardeşim saçları renklensin diye saçlarına sürekli kına yakıyordu. Kına akıp gidiyor onun yerine kalıcı bir şey olsa daha iyi olur diye düşündü. Bu yüzden saçlarını boyamaya karar verdi. Hangi marka saç boyasını kullanmalıyım diye saçlarını boyayan arkadaşlarından tavsiye almış. Çoğu Loreal Paris'in saç boyasını kullanacaksan kullan yoksa başka saç boyasını kullanma demişler. 
Fiyatı 18 lira civarıydı. Fiyat gayet uygundu bizim için.

İçinde bulunan ürünler : 
Boya öncesi koruyucu serum 12 ml 
Krem saç boyası 48 ml 
Oksidan krem 72 ml 
Boya sonrası bakım kremi 44 ml 
Boya sonrası koruyucu bakım 44 ml 
Eldiven

Kardeşimin saçlarını boyamaya başladığımda ölüyorum sandım koku yüzünden. Kutunun içindekilerinin kokusu kötü veya dayanılmaz değildi. Dayanılmaz olan koku boyayı saça sürdüğüm andaki kokuydu. Yanık kokusu gerçekten öldürücüydü. 
Kokudan bahsetmişken boya sonrası bakım kreminin kokusu çok hoştu. 

Kardeşimin saçının rengi orta kahve idi. Rengi gösterdikleri fotoğraftaki kadar açılmadı. Bu birazda bizden kaynaklı, boyama işlemini tam beceremedik. :D

Benim için güzel bir deneyimdi. Açıkçası Loreal Paris' in ilk denediğim ürünü Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske 'Okaliptus Özü' idi. Loreal Paris' in ürünlerini beğeniyorum. Bu seferde memnun kaldım. Kutunun içerisindeki ürünler detayına kadar vardı. Boya sonrasını bile düşünmüşler. Bu fiyata göre çok iyi olduğunu düşünüyorum. Tabi dediğim gibi biz boyama işleminde biraz daha iyi olsaydık daha etkili bir sonuç alabilirdik. Ona rağmen iyi bir sonuç elde ettik.
Bu arada ben hiç saçımı boyamadım, boyamayı da düşünmüyorum. Belki olursa açık mavi düşünüyorum, eğlenceli olurdu.

8 yorum:

  1. Evde boya işlemi çok zahmetli, hele ki benim gibi uzun saçlıysanız,3 kutu ancak saçınıza yetiyorsa ve de berbat bir kokuya maruz kalıyorsanız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısınız, gerçekten çok zahmetli bir durum...

      Sil
  2. Evde boyamak gerçekten zahmetli, kuaföre o kadar para vermeye de kıyamıyor insan. En iyi hiç saçını boyamamak :D

    YanıtlaSil
  3. Ben 10 yılın üzerinde tarçın bakır kullanıyorum ama tam rengi tutturmak hem zor hemde saçlarım çok uzun o sebeple kuaförde boyatıyorum. çok güzel ama kullanması, bakımı, emeği yoruyor. Seninki nasıl tuttu devam eder misin bilmem. Güle güle kullan saçlarını yeni rengini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok zormuş saç boyatmak ve boyamak. Kardeşimin saçlarına ilk kez denedik. Saçlarının rengi kahve olduğu için maalesef 1 tık anca açıldı. Rengi tutturamadık. :((

      Sil
  4. Benim de istediğim bir renkti fakat daha öncesinde iki yıl kızıla boyadığım için kızıldan kurtulamıyorum. Bu yüzden vazgeçmek zorunda kaldım. Boya vurduktan sonra saçlar plastik bebek saçı gibi oluyor ne yazık ki. Duşta saç kremi kullanıyorum da anca yumuşuyor. Ben bunu bilsem de çok üzülmüştüm... Güle güle kullansıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saçımı boyamak istiyorum, bir yenilik olsun diye. Fakat biraz korkuyorum. :D
      Teşekkür ederiz. :D

      Sil