26 Nisan 2018 Perşembe

Yerli Dizi // Servet

Ve yine fakir bir hayat süren genç kızın aslında varlıklı bir aileden geliyor oluşu konulu bir dizi. Geçenlerde küçük bir kesitine denk gelmiştim. Kız ankesörlü telefondan oğlanı arayıp duruyordu, bir türlü kendi numarasından aramıyordu. Değişik bir kurgu sanırım dedim, merak ettim. Konusunu okuduğumda ilgimi çekmedi fakat oyunculardan birisi Baran olunca kesinlikle izlemeliyim dedim ve izlemeye de devam etmeyi düşünüyorum. Baran'ı Adı Efsane dizisinden beri seviyorum. Oyunculuğunu çok başarılı buluyorum.
Dizinin ilk sahneleri yani geçmişi anlattığı sahneler beklentimin üzerindeydi.
İzlerken Baran ile Yusuf'u karşılaştırdım başrol için. Yusuf başrole cuk oturmuş, zengin, akıllı, iyi bir karakter. Baran'ın ise ikinci karakter olacağını seziyorum. İzlerken Baran sen benim yüreğimin başrolüsün dedim. Fakat Baran'ın ikinci karakter olması canımı çokta yakmıyor, bunun sebebi başrolün Yusuf olması. Yusuf Çim'i de sevdiğim için sorun olmuyor, ileride başka bir dizide umarım Baran başrol olur.
Narin'in Korkmaz'dan hoşlandığını düşündüm ama emin değilim. Korkmaz Ferah'a aşık olup ikinci erkek karakter mi olacak, Narin'e aşık olup ikinci çiftin erkek karakteri mi olacak bilmiyorum. Benim isteğim ise; ikinci erkek karakter olmasında yana. Narin, Korkmaz'ın yanında fazla küçük kalıyor, kardeşi gibi. Korkmaz, Ferah'a aşık olursa, onun acı çeken aşık rolünü daha önce gördüm, çok iyi oynuyor.
Dizinin konusunun altyapısı, yani bir noktası bu sene başlayan üç dizi ile aynı. Aynı olan kısım şu; sefillik içinde yaşayan gencin aslında varlıklı bir ailesi var. Fakat bu dizinin gidişatı diğer üç diziden farklıydı. Örneğin; kızın kim olduğunu hemen öğrenmediler.
Yusuf Çim'in oyunculuğunu eleştirmek istiyorum; açıkçası Çilek Kokusu'nda ve Seven Ne Yapmaz dizilerinde oyunculuğunu eksik buluyordum. Bu dizide de bazı noktalarda hala o eksikliği hissediyorum ama eskiye nazaran oyunculuğu bayağı gelişti. Şu ana kadar izlediğim bu üç dizisinde de kendine yakışan karakterlerde oynamıştı. Belki de oyunculuğunda olan eksiklikleri kendine yakışan karakter seçmesiyle kapatmıştı.
Sahneler, gidişat beklentimden farklı ve güzeldi. Oyuncuları genel olarak sevdim. Diziyi sadece Baran için değil, güzel olduğu içinde izleyeceğim. Entrika dolu klasik bir aşk dizisi seviyorsanız buyurun sizde izleyin. 



"İtaati öğrenenler cesur olmayı öğrenemezler."

Yapım : Ortaks Yapım
Yapımcı : Birsel Çıkıncı
Yönetmen : Emir Khalilzadeh

Konusu : Servet dizisinde paylaşılamayan dev bir servetin entrikalarla örülü hikayesi ekranlara gelecek. Ferah Kimsesizler yurdunda büyüyen genç ve güzel bir kızdır. Ferah bilmese de gerçekte çok zengin bir ailenin varisidir. Feray’ın dedesi Kudret Fettah yıllar önce düşmanıyla beraber olan annesi için ölüm emri vermiştir. Kudret Fettah ölüm döşeğinde Feray’ın bulunması için oğlu gibi büyüttüğü Can'a görev verir. Can’ın görevi; Ferah’ı bulmaktır, onu bulmak için Adana’ya yola çıkar. Can gittiğinde, Can ve Ferah birbirlerine aşık olurlar ancak bu aşk imkansız bir aşktır; zira büyük bir engel vardır. Yener Fettah, Kudret’in en büyük mirasçısıdır ve mirası Ferah ile paylaşmak istemez. Yener, servetin ortağı Ferah’ın bulunduğu anda öldürülmesi için adamlarına görev verir.

Can; Can, Kudret Fettah’ın göz bebeğidir. Kudret, Can’ı evladı gibi büyütmüş ve şirketinin başına geçirmiştir. Güvenilir bir genç olan Can aslında Fettah ailesinin de damadı olmaya hazırlanmaktadır. Can, ailenin biricik kızı Hande’yle nişanlıdır. Can’ın hayatı ise Ferah’ın hayatına girmesiyle bir anda değişir. Ferah, Can’a gerçek aşkı öğretir. Can bir yandan Fettah ailesine sarsılmaz bir bağ ile bağlıyken bir yandan da Ferah’a inanılmaz aşıktır.

Ferah; Ferah, Çocuk Esirgeme Kurumu’nda büyümüş güzel bir kızdır. Her şeye rağmen hayata gülen gözlerle bakabilmeyi başarmış Ferah’ın kalbi iyilikle doludur. Ferah bilmese de onu yetim yurduna bırakan ailesi çok zengin olmuştur ve Ferah’a hayalini bile kuramayacağı kadar büyük bir servet miras olarak kalmıştır.
Korkmaz; Korkmaz, Ferah’ın yetiştirme yurdundan arkadaşıdır. Güçlü bir kişiliğe sahip olan Korkmaz Ferah’ın en büyük destekçisi olacaktır.


Oyuncular ;
Yusuf Çim

Bahar Şahin
Baran Bölükbaşı
Ali Sürmeli
Miray Akay
Tülay Günal
Kanbolat Görkem Arslan
Alicia Kapudağ
Cemre Gümeli
Arsen Gürzap
Bekir Çiçekdemir
Bora Cengiz
Barış Yalçın
Deniz Atam
Evren Duyal
Ahmet Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder