30 Mayıs 2016 Pazartesi

Film // Endonezya // Assalamualaikum Beijing

Tekrar bir film ile karşınızdayım. Bu filmi izlememe sebep olan şey Endonezya yapımı olmasıydı. İslamı şeylere karşı merakım fazladır. Böyle bir filmi bulmuşken izleyeyim dedim. 



Adı : Assalamualaikum Beijing

Ülke : Endonezya
Tür : Dram
Yayın Yılı : 2014

Konusu : Düğününe az kala Asma, evleneceği kişinin kendisini başka biriyle aldattığını öğrenir ve onunla evlenmekten vazgeçer. Adam ne kadar yalvarsa da Asma fikrini değiştirmeyecektir. Bu durumun üzerine, Pekin'e iş için gider. Orada gezi rehberi olan Zhong Wen ile tanışır. İkili birbiriyleyken çok eğlenir ve birbirlerine ısınırlar. Zhong Wen, Müslüman değildir. İkisi birlikte olabilecek mi? İzleyin ve öğrenin.

Konusu ilk başta eşsiz gibi gelmişti. Filmi izlerken otobüste sohbet ettikleri sahnenin kesitini izlediğimi fark ettim. Nereden bu, nereden diye düşünüyordum ki, filmi izlemeyi başardım. Film sonlara doğru klasikleşti. O yüzden fazla beğenmedim ama genel olarak güzeldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder