27 Haziran 2018 Çarşamba

Pantene Pro V Yağ Terapisi // Argan Yağlı Elixir

Bir süredir kullandığım ve memnun kaldığım Pantene'in yağ terapisinden bahsedeceğim size.
Yeniliklere açık olmayan ben bu sene fazlasıyla ilklere imza attım. Daha önce kullanmamış olduğum bir sürü ürün denedim. Daha önce hiç denemediğim ürün derken burada bahsettiğim yağ terapisi, Pantene markasının bir çok ürününü denedim.
Pantene markasında en sevdiğim şey kokusunun güzel ve kalıcı olması. Şampuan olarak Pantene Pro V Aqua Light'ı kullanmaya başlayalı 2 yıldan uzun bir süre geçti. (Tabi bir süredir kullanmıyorum. Sebebi deneme amaçlı Bioblas ve Restorexi kullanıyorum. Saçlarımın çabuk uzamasını istediğim için.) Kokusu çok hoşuma gidiyor. Ayrıca kokusu iki, üç sonra bile hala kalıyor saçlarımda. Kokusunun güzel olma özelliği yağ terapisinde de mevcut.



Kullanım şekli;
Saçınızı yıkadıktan sonra nemli saça ortasından uçlarına doğru az miktarda uygulayın.
Daha sonra saçınızı kurutun, ister doğal şekilde ister kurutma makinesiyle.

Kardeşim ilk kullandığında saçları fazla ıslaktı ve diplerinden geriye doğru sürmüştü. Ona o an hayretler içinde bakmıştı ve dalga geçmeye başlayıp gülmüştüm. Diplerinden geriye doğru sürüş o kadar komikti ki, saçları da boynuna gelecek şekilde kısa olduğu için daha komik görünüyordu. Sanki saçlarına jöle sürüyor gibiydi. Sizde onun gibi yapmayın, yoksa saçlarınız çabucak yağlanabilir. 


Saçlarım çok yıpranmış, dökülen, kabarık saçlar olduğu için bunu kullanmadığımda daha kötü oluyor. Sizde deneyip saçınıza uygun olup olmadığına, iyi gelip gelmediğine karar verebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder