28 Haziran 2018 Perşembe

Yaz Geldi // Mim

Kimse beni mimlemiyor fakat takip ettiğim bloglarda görünce bende yapmak istiyorum. Neyse ki blogger arkadaşlarımız bu mimi okuyan herkes yapsın dediği için çok mutlu oluyorum. 

Limonata Tadında Film Maratonu mimine izleyeceğim filmleri daha belirleyemediğim için Yaz Geldi Mimi ile başlamak istiyorum.

Sade ve Derin blogger arkadaşımda gördüm bu mimi. Onun yazısını okumak için isminin üzerine tıklayın. 

Kalem Kuklası blogger arkadaşımı ve Esseve Rin blogger arkadaşımı mimliyorum. 


Tatile gitmeyi düşünüyor musun?

Şu an tatile gitme planım yok. Yaz içerisinde ani bir gelişmeyle, ani bir kararla ailemin memleketine gider miyiz, orasından emin değilim. 

Eğer tatil planın yattıysa bütün yaz ne yapacaksın?

Bu yaz bir işe girip harçlığımı çıkarmayı düşünüyorum. İzin günlerinde ise; arkadaşlarım ve ailemle gezip eğlenmek istiyorum. Ankara içerisinde daha önce gitmediğim gezilecek yerlere gitmek gibi, ailecek bol bol piknik yapmak gibi, onlarla birlikte film izlemek gibi klasik şeyler istiyorum. Eğer iş bulamazsam bol bol film izleyip kitap okuyarak ve ailem ile güzel vakitler geçirmek istiyorum.

Tatile kimlerle gitmek isterdin ve kimlerle gideceksin?

Tatile ailem ile gitmek isterdim. Dediğim gibi ani bir karar verilirse tatile gideriz belki. Bizim aile "Hadi kak gidek" tarzı olduğu için biraz. :D

Yazın hangi kitapları ve filmleri izlemek istiyorsun?

Yazın için okumak istediğim çok fazla kitap ve izlemek istediğim çok fazla film var. Kitap olarak her çeşit kitap olabilir. Şiir, roman, klasik, kişisel gelişim... Filme gelince Onedio'da başyapıt olan filmler diye bir liste gördüm oradaki filmleri, birkaç Uzakdoğu filmlerini, yerli  film ve animasyonları izlemeyi düşünüyorum. Çeşit çok, istek çok vakit yok. :D 

Yaz içeceği olarak ne seviyorsun?

İçecekleri çok, çok, çok seviyorum. Yaz için limonata, kola, soğuk çay, meyve suyu... 

Yazın en sevdiğin yemeği sevdiğin şey?

Karpuz. Karpuz benim vazgeçilmez yiyeceğim. 

Bu mimi okuyan herkesi mimliyorum. :D


14 yorum:

  1. Ayyy mim için çok teşekkür ederiiim<3
    Bulabilirsen bir işte çalışmak çok iyi olur. İnsanın kendi parasını kazanması çok mutluluk verici :D Tabi harcaması da ayrı güzel :D Pikniklere de bayılırım ama bizde de babam pek piknik sevmediğinden istediğim kadar çok gitmeyiz :D
    Umarım yaz tatilin planladığın gibi müthiş geçer :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :D ♥
      Evet, bende öyle düşünüyorum. Bu yüzden iş bulabilirsem ne mutlu bana. :D
      Bizimkiler piknikleri çok sever ama iş, güç nedeniyle pek fazla gidemiyoruz...
      Umarım, çok teşekkür ederim. Seninde yaz tatilinin müthiş geçmesi dileğiyle. :D

      Sil
  2. O zaman bundan sonra seni mimleriz :) İnşallah kafana uygun bir iş bulursun canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok mutlu olurum. :D İnşallah, sevgiler. :))

      Sil
  3. Bende arkadaşlarım ve ailem ile gezmeyi çok istiyorum, senin de yazdığın gibi Ankara içini gezmek, pikniğe gitmek gibi ama o kadar yorucu geliyor düşününce, okul aklıma gelince de 'yat daha çok yat' diyorum dfghjk.
    [Çeşit çok, istek çok vakit yok.] Gerçekten de böyle. Birde vakit olduğunda çeşit ve istek olmuyor. Şunları bir türlü birlikte göremedik ya yanarım da ona yanarım.
    İş bulup harçlık çıkartma işi güzel fikirmiş, inşAllah bulursun bir yer. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, uyumak vs gezmek arasında kalıyor insan. :D
      Evet, öyle ya bir türlü bir arada göremedik :D
      İnşallah. :D

      Sil
  4. Mimleri okumayı yapmayı bende çok seviyorum. Keyifle okudum. Şuan yazmayı planladığım bir çok yazı var ama belki bende yaparım bu mimi belli olmaz. :D Bir de uzun zamandır blog alemindeymişsin nasıl karşılaşmamışız çok şaşırdım. :) Neyse geç olsun güç olmasın. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım zaman ayırırsınız mime. :D
      Evet, geç olsun güç olmasın. :D

      Sil
  5. bak ne diyceeem, bundan sonra yaptığım bütün mimlerde sen otomatik olarak mimlisin tamammış mııı :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bu mimi ben de yapmıştım. Yüreğine sağlık. Deep'in tavsiyesi ile geldim. Ben de beklerim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Mimlendin canım :) http://periodiclibrary.blogspot.com/2018/07/mim-2018-dunya-kupas.html

    YanıtlaSil