13 Haziran 2018 Çarşamba

Japon Kiraz Çiçeği Kolonyası - Eyüp Sabri Tuncer

Bimde gördüğüm Japon Kiraz Çiçeği Kolonyası'nı almadan edemedim. Kokusunu denemeniz paketinin içine siyah renkte kutu yapmışlar. Bu sayede kolonyanın kokusunu deneyebiliyorsunuz. Çiçek kokularını çok severim. Bu yüzden kokusu çok hoşuma gitti. Eve geldiğimde kolonyayı açıp bir deneyeyim dedim. Deneme kutusundaki kokudan daha net bir şekilde alıyorsunuz kokusunu ve size şunu diyebilirim; kokusuna aşık oldum. Kiraz çiçekli parfüm istiyorum. Zaten kokusu kolonyadan çok parfüm gibi hissettiriyor. 



Bahsettiğim siyah deneme kutusu içerisinde.

Kokusu gerçekten çok güzel, parfüm niyetine üzerime boşaltmayı bile düşünüyorum. 

Herkese şimdiden hayırlı, mutlu bayramlar diliyorum. 



8 yorum:

  1. Kiraz bu dünyadaki en güzel şey olabilir benim için, çiçeği de eminim çok güzel kokuyordur. :D Kolonyasının olması, üstüne bir de deneme kutusunun olması çok hoşmuş. Ben de alacağım :)
    Mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, almalısınız. :D
      Teşekkür ederim size de mutlu bayramlar. :D

      Sil
  2. Bu çok güzel. Şişenin içinde azıcık kalması da güzel oluşunun kanıtı sanırım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ya o gün neydi öyle 'dök dök' deyip diğerlerine döktükten sonra tekrar aynı kişilere dökmemiz :D ahaha

      Sil
  3. Ayy mis gibi bayılırım ben de kiraz çiçeğine, bir de zeytin kolonyasına ^.^ evdeki bittiydi yarın alayım bari malum sıcak dökünür dururuz artık :))

    YanıtlaSil
  4. Eyüp Sabri TUNCER'in ürünleri kaliteli oluyor...

    YanıtlaSil