2 Temmuz 2016 Cumartesi

Film // Kore // A Werewolf Boy

Geçenlerde demiştim, eski izlediğim ve gerçekten beğendiğim filmleri paylaşacağım. Ve gerçekten ama gerçekten beğendiğim bir filmi paylaşacağım bugün. Evet, bu film A Werewolf Boy. 
Song Joong Ki'yi uzun zamandır takip ediyorum ve onun olduğu her şeye bakmaya gayret ediyorum. Neden mi? Çünkü gerçekten hoş biri ve daha da önemlisi harika bir oyunculuğu var. Zamanında pek değer görmüyor diye üzülüyordum ama DOTS sayesinde popüler oldu. Biraz kıskanmaya başladım ama onun adına çok sevindim. Çünkü artık hak ettiği değeri alıyor. Neyse, konumuza dönelim. Sırf Song Joong Ki oynuyor diye izledim bu filmi. 
Konusu da gerçekten güzeldi. Song Joong Ki bir kez daha oyunculuğuyla beni yürekten etkiledi. Bütün film boyunca konuşmadı ama ağzından çıkan ilk kelime "Kajima" yani "Gitme" deyişi beni öyle bir etkiledi ki, bir ağladım bir ağladım anlatamam. Sonu biraz garip bitti. Kız yaşlandı filan. Ama çok güzeldi. 


Adı : A Werewolf Boy 늑대소년
Tür :  Fantastik, Dram, Romantik
Görüntü Yönetmeni : Choi Sang Muk
Süre : 125 Dakika
Yayın Yılı : 2012
Ülke : Güney Kore
Dil : Korece
Yapımcı : Lee Young Suk
Senarist : Jo Sung Hee
Yönetmen : Jo Sung Hee
Oyuncular : Song Joong Ki, Park Bo Young, Yoo Yeon Seok, Kim Hyang Ki

Konusu :  Soon Yi hastadır ve doktor ona kırsal yerlerde yaşamasını önermiştir. Soon Yi ve ailesi kırsal bir yere taşınırlar ve orada yaşamaya başlarlar. Kaldıkları ev ölen babasının ortağına aittir.
Bir gün Soon Yi, evlerinin yanındaki ahırda birini görür. Garipser. Ne olduğunu anlamaya çalışır. Bakar ki genç bir oğlan ama bu genç oğlan çok gariptir. Daha doğrusu çok vahşidir. Soon Yi ve ailesi onun yetim biri olduğunu düşünürler ve onu yanlarına alırlar. Bakarlar, beslerler. Soon Yi ve genç çocuğun aralarında bir bağ oluşur. Genç çocuk Soon Yi'ye karşı bir şeyler hissediyordur. Bir gün Ji Tae yani babasının ortağı, Soon Yi gilin evine gelir ve Soon Yi ile evlenmek ister. Onu zorlar. Ve vahşi çocuk Ji Tae'ye saldırır. Saldırınca kız ve ailesi ondan korkar. Onun aslında bir kurt çocuk olduğunu bütün halk öğrenir. Daha sonra o kaçar. Soon Yi ormanda onu görmeye gider ve işte benim sevdiğim sahne gerçekleşir.


İşte kıza "Gitme" dediği sahne gerçekleşir. Gerisini de siz düşünün. İyi seyirler.






2 yorum:

  1. Song Joong Ki en sevdiğim oyunculardan biri, bu filmi de duymuştum ama izlemek kısmet olmadı. Aklıma getirdin, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil