5 Eylül 2020 Cumartesi

Ağustos ayında ne izledim/okudum?

Bu ay sanki 1 günmüş gibi çok çabuk geçti. Ne ara Eylül'e girdik hiçbir şey anlayamadım. Doğru düzgün bir şey yapamadım. En verimsiz geçen aylarımdan biriydi diyebilirim. Ama müzik dinleme açısından çok verimliydi. Çok fazla müzik dinleyip uyudum. Yeni yeni bir sürü şarkı keşfettim. Eylül ayının da bu şekilde verimsiz geçmemesini umuyorum. Ayrıca bu ay içerisinde izlediğim dizileri çok beğendim. (The Rain hariç, benim için vakit kaybıydı diyebilirim.)
Prison Playbook; hapishane de geçen bir dizi. Hem eğlenceli hem duygusal. Oyuncuları kaliteli, kurgu kaliteli. 
Menajerimi Ara dizisi; yaz dizisi olarak çekildiğini ama virüsten dolayı yazın çıkmadığını düşündüğüm bir dizi. İlk bölümde hiç sardırmadan keyifle izlediğim bir dizi oldu. Dizi için çok para ve emek harcandığını düşünüyorum. Klasik dizilerimizden farklı olduğu için daha bir abartasım geliyor diziyi. Hayal kırıklığına uğradığım tek şey ise bu dizininde uyarlama olması. 
Çatı Katı Aşk dizisine dair olumsuz düşüncelerim vardı. Fakat başrol çiftten çok yan karakterlerin aşkını görünce diziyi izlemeye başladım. (Demir&Yasemin çifti) Bu dizi de bir nebze olsun farklı ve oyuncuları (genel olarak) kaliteli. Sahnelerde eğlenceli. 
Bayi Toplantısı; fena değildi. Yani ne iyi ne kötü diyebileceğim bir seviye de esprileri vardı. Güldürür, tebessüm ettirir ama kahkaha attırmaz cinstendi.
Baba Parası da kurguyu ve finalini beğendim. Devrim Yakut'un karakteri en çok aklımda kaldı. İzlemek için şans verilebilir. 
Okumak için kitap listesi yapmıştım ama o listeden birini bile bu ay okumadığım için çok büyük hayal kırıklığı yaşıyorum. Fakat bugün itibariyle tekrar kitap okumaya başladım. Kendimi zorlarım belki günlük kitap okumak için. 
İzlediğim Filmler
Bayi Toplantısı
Baba Parası

İzlediğim Diziler
Prison Playbook / Kore
The Rain 3.sezon
Menajerimi Ara
Çatı Katı Aşk

Okuduğum Kitaplar
-

Şarkı Önerisi 
Stray Kids - Easy
Lee Suhyun (AKMU) - In Your Time
İkiye On Kala - Koptu İpim Düşüyorum
The Boyz - Got It
EXO - Jekyll
TXT - Puma
N.Flying - Oh Really
Seventeen - Left&Right
BewhY  - OK
Hidden Citizens - I Ran (So Far Away) (Epic Trailer Version)

7 yorum:

  1. Menajerimi Ara'nın orijinal yapımını izlemek istiyorum ben de onun daha iyi olduğunu duydum. Bizim yapım da fena değil de bilemiyorum çok hoşuma gitmedi. Prison Playbook'un Hospital Playlist'in serisi olduğunu öğrendiğim için izlemek istiyorum ben de :) İzleyen herkesin güzel yorumlarını gördüm.The Rain hakkında yorumlarına katılıyorum ikinci sezonda dayanamayıp bırakmıştım izlemeyi. Ağustos ayında ATEEZ'lenmişsin *-* Gerçekten harika bir grup ben de birkaç şarkılarını severek dinliyorum. Sahne performansları coverları falan da çok iyi. Üyeleri tanımak için ben de Weekly Idol bölümlerini izleyeyim bari :) Ayrıca ben de sana şarkı önermek istiyorum Ağustos ayınd comeback yapanları dinlediğini görünce :) KARD'ın GUNSHOT'ı da harika. Dinle ve klibine de bak pişman olmazsın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde tam tersi orjinali pek ilgimi çekmedi. Prison playbook, Hospital Playlist'in serisi değil, sadece yönetmenleri aynı ortak yönü o. Eveet, Ağustos ayı ATEEZ'le geçti. ♥ Bak bak, üyeler yetenekli, ilgi çekici :) Aaa KARD'ın şarkısını bilmez miyim, bu şarkıyı da çok dinliyorumm :D

      Sil
  2. Devam et et güzel dizi. :) Bende Çatı Katı Aşk'ı düzenli takip etmiyorum, senin gibi siyahlı kızı yani Ayşen karakterini canlandıran oyuncuyu sevemedim. Aynen belki yavaş yavaş izlersin, umarım zevk alarak izlersin :) Senin içinde umarım güzel geçer :))

    YanıtlaSil
  3. The Rain güzelse izleyeyim ilk 2 bölümünü izledim sadece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sezon güzelde diğer sezonlar bence vakit kaybıydı. Yine de çerezlik bir dizi izleyeyim diyorsan izle bence :D

      Sil
  4. Prison Playbook, efsane efsane, sen gerçi Hospital Playlist'i daha bi beğenmiştin ame neyse :D galiba ilk hangisine bakarsan o daha güzel geliyor. :)
    The rain final sezonu pek iyi değildi ya ben beğenmedim :/

    Biraz kitap da oku yavrummmmmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsane iki dizi :))
      Bence de güzel değildi.
      Kitap okuma konusunda berbatım...

      Sil