12 Mayıs 2020 Salı

Nisan Ayında Ne İzledim/Okudum?

Nisan ayının ilk iki haftası bol bol film ve dizi izledim. Son iki haftası ise ödevlerle, sınavlarla yoğun geçti. Şu an hala bitmeyen derslerimin vize ödevleri var. Onları tamamlamaya çalışıyorum. İzlediğim dizi ve filmlere yorum yapmak istiyordum fakat sınavlardan sonraya kaldı artık. (2 hafta sonra finaller başlayacak hiç vaktim  olur mu bilmiyorum ama...)
Derslere zamanında çalışmadığım için (her zamanki gibi) daha zorlayıcı geçti. Birde bu dönem çok ağır derslerim var, onunda zorluğu vardı. Üstüne birde 2 haftaya bir market için çıkmak dışında evden çıkmıyorum. Tabi evde olmayı seven biriyim ama yine de insan bunalıyor.  

Yorum yapmadığım için izlediklerimi 10 üzerinden puanladım. 
İzlediğim Diziler
Jet Sosyete 7.7/10
Great Seducer(Tempted) // Kore 5.4/10
My Holo Love // Kore 8.9/10
Flower Crew: Joseon Marriage Agency // Kore 6.3/10
Aşk101 7/10

İzlediğim Filmler

I Can Speak // Kore 9/10
Ekşi Elmalar // Türkiye 7.7/10
Örümcek-Adam: Örümcek Evreninde // Animasyon 9/10
The Platform // İspanya 8.6/10
7.Koğuştaki Mucize // Türkiye 9.2/10
Hichki (Hıçkırık) // Hindistan 9/10
Rüzgarı Dizginleyen Çocuk 8.5/10
Tune in for Love // Kore 6.5/10
Aşırıcılar // Animasyon 8.8/10
Time To Hunt // Kore 6.2/10
Willoughby Ailesi // Animasyon 5/10

Okuduklarım

Fareler ve İnsanlar - John Steinbeck 9/10

18 yorum:

  1. Kardeşim sen imbd misin? Hepsine küsuratlı puan vermişsin :DDDDDD

    YanıtlaSil
  2. Tempted'a düşük puan vermişsin ha ben Netflix önerilerimde çıkıyor diye listeye aldım, beğenmediysen bakmiiim ben boşuna
    Aşırıcılar çok güzeldi ama ühühühügğ *gözlerindenkalpfışkırır*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende youtubedan fan mvlerine bakmıştım ilgimi çekmişti ama biraz vakit kaybı oldu diyebilirim :(

      Sil
  3. Ah şu ödevler, twitterda ne gördüm geçen sana atmıştım galiba görmedin "hocam şu an gerçekten tek sorun puntonun 12 olmaması mı?" yazmış birisi hihihihiihhi bu tiviti görünce sen canlandın gözümdesnsnnsd üni ilk yılı biraz zor oluyor uyum sağlamakla geçiyor, sizin için kötü oldu böyle pandemi nedeniyle, neyse bu da geçer sen sağlıcakla kal ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yaaa... Evet, biraz soğudum bile diyebilirim zaten pek hoşlanmıyordum. Sende sağlıcakla kal ♥

      Sil
  4. Filmlerin puanları iyi baya Netflixte varlar sanki birazını ben de izledim :)) diğerlerine de bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. İmreniyorum böyle çok film izleyenlere, ben okumayıcıym keşke biraz da izlemeye fırsatım olsaydı :/

    YanıtlaSil
  6. Umarım iyi notlar alırsın ve umarım alışabilirsin, daha üniye gitmediğim için bir şey de diyemiyorum hdhd yine de verimli bir ay geçirmişsin ^^

    YanıtlaSil
  7. Ben de baya dizi izler oldum bu ara :)

    YanıtlaSil
  8. Değerlendirmene göre izlemediklerimi listeme aldım, umarım derslerinde her şey gönlünce gelişir, başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler şimdiden. Umarım, çok teşekkürler. :)

      Sil