11 Ocak 2016 Pazartesi

Dizi // To The Beautiful You


Tür : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 16


Oyuncular 
Choi Minho
Choi Sulli
Lee Hyun Woo
 Kim Ji Won
 Kang Ha Neul
 Kwanghee
EXO (cameo)

Goo Jae Hee(Sulli), Amerika'da yaşıyordur ve bir gün televizyonda atletizm yarışmasını seyreder. Yüksek atlama yarışmasında, Kang Tae Joon(Minho) ' a aşık olur. Tae Joon yaşadığı bir kaza yüzünden atletizme son verir. Bunu öğrenen Jae Hee, Kore'ye Tae Joon'un yanına gelir ve onu cesaretlendirmek için elinden geleni yapar. Fakat burada bir sorun vardır. Tae Joon erkek lisesinde okuduğu için, Jae Hee çareyi erkek kılığına girmekte bulur. Olaylar bu şekilde gelişir.

O sıralar koyu bir SHINee fanıydım ve diziyi Minho için izlemek istedim. Ki Hana-Kimi'yi çoktan izlemiştim. Kore uyarlamasını izlemeyi pekte istemezdim fakat Minho vardı. Bu diziye dair en sevdiğim şey, dizi müzikleriydi. SM dizisi olunca doğal olarak OST'ları seslendiren kişilerde SM sanatçısıydı. 
Dizi de oyunculuğunu iyi bulduğum kişiler; Lee Hyun Woo, Kwanghee, Kang Ha Neul'dı.
Açık konuşayım, Minho ile Sulli kötü değildi ama mükemmel bir oyunculukları da yoktu. Minho Salamender Guru'ya göre kendini bayağı geliştirmişti bu dizide. Sulli'nin ise ilk kez oyunculuğunu gördüm bu dizide. Dizinin orjinali kat be kat daha iyi ama bu dizi tam bir yakışıklılar cenneti. Hyun Woo'nun yerleri sizi öldürür, kalbinizi hoplatır. İzleyin ama orjinalini de izleyin derim.

Bu da sevdiğim OST'ları :
Butterfly - Jessica & Krystal
ve en sevdiğim şarkı : J-Min - Stand Up
It's me - Sunny & Luna
Taeyeon - Closer
Onew - In Your Eyes
Taemin - U
SJ K.R.Y - Sky





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder