30 Temmuz 2023 Pazar

Sopung Kore Yemekleri / Ankara

 Bugün Sopung Kore Ankara'daydık. 

Sopung Kore Yemekleri videosu için tıklayınız

Kızılayda gezerken önümüze çıkan Kore yemekleri yapan Sopung'a girmek için can attım. Tok olmamıza rağmen girip bir şeyler denemek istedim ve hemen içeri girdim.

Kore dizi ve filmlerinde sürekli gördüğüm Jajangmyeon'u denemeyi  uzun zamandır çok istiyordum ve ilk onu denemeye karar verdim.

Daha önce Korelee'de Ton balıklı gimbapı denemiştim ve yerken çok zorlanmıştım. Uzak Doğu yemeklerine pek aşina değilseniz ve deniz mahsullerini pek sevmiyorsanız sebzeli gimbap yemenizi öneririm.

Jajangmyeon'u tonbalıklı gimbapa nazaran daha rahatlıkla yedim. Tadı Türk yemeklerine daha çok benziyordu.

Yanında içecek olarak adı ve rengi dikkatimi çektiği için Bada Ade'yi tercih ettim. Tadı Fantanın yaban mersinli içeceğine benziyordu. İçeceğin tadını çok beğendim. Ne ekşi ne tatlı geldi bana ferahlatıcı bir tadı vardı.

Sopung Kore'yi yine ziyaret edip farklı yemeklerini denemeyi planlıyorum. Sopung Kore Yemekleri serüvenimi merak ediyorsanız takipte kalın.


Fiyatlarından da bahsedelim biraz;
Ben bir, bir buçuk ay önce gitmiştim.
Bada Ade : 50 ₺
Jajangmyeon : 170 ₺
Yanında ikram olarak Turp Turşusu ve adını bilmediğim bir yiyecek verildi, yüksek ihtimal turşu çeşidiydi yine. İlk fotoğraftaki görselde ikramlıkları görebilirsiniz.




4 yorum:

  1. Adana'ya da açıldı ancak gitme fırsatımız henüz olmadı, teşekkürler paylaşım için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bi gün gitme fırsatınız olur, ben teşekkür ederim 😄

      Sil
  2. severim ben sopungu ivit :)

    YanıtlaSil