27 Haziran 2019 Perşembe

Ekim'den Bu Yana Neler Yaptım?

2018'in Ekim ayından beri blogta gönderi paylaşmamışım. Sınav hazırlığı nedeniyle pek internete girmemeye özen gösteriyordum. Arada kafa dağıtmak maksadıyla bir şeyler izliyordum. Bu süreçte neler izlediğimden, okuduğumdan bahsetmek istiyorum. 


Okuduklarım
Dersler yüzünden içim dışım test olmuştu. Fazla kitap okuyan biri de değilim, o yüzden canım hiç kitap okumak istemedi. Birde sınav nedeniyle kitap okumak yerine paragraf çözmek daha mantıklı geldi. 

Rengi Yok Yalnızlığın / Çetin Korkut
Hayvan Çiftliği / George Orwell
Beyaz Geceler / Dostoyevski

İzlediğim Filmler
Baby Driver (2017)
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku (2014)
Phantom Detective (Detective Hong Gil-Dong) (2016) // Kore
Your Lie in April (2016) // Japonya
ReLIFE(2017) // Japonya
Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? (2016)
Fantastik Canavarlar: Grindelwald'ın Suçları (2018)
If I Stay(Eğer Yaşarsam) (2014)
Küçük Cadı (Die kleine Hexe) (2018)
Ani Ni Aisaresugite Komattemasu/My Brother Loves Me Too Much (2017) // Japonya
Sevdiğim Tüm Erkeklere (2018)
Arif v 216 (2018) 
The Perfect Date (2019) 
Organize İşler : Sazan Sarmalı (2019)
Görevimiz Tatil (2018)
Bird Box (2018) 
Fırtına Anı (2018) // İspanya
Sierra Burgess Is a Loser (2018) 
iBOY (2017) // İngiltere


İzlediğim Diziler
When We Were Young (2018) // Çin
The Miracle (2016) // Kore
The Way I Hate You (2019) // Kore
My First First Love (2019) // Kore


14 yorum:

  1. Sonuçlar ne zaman belli olacak..Umarım istediğin bölüme yerleşebilirsin..:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar uzak kalmana değsin inşallah, güzel sonuçlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım istediğin her şey gerçekleşir...

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz! Sizi ve blogunuza ilk defa rastlıyorum ben yeni blogger Bernis -8 aylık falan :D Zevkli bir yazı. Dilerim her şey gönlünüzce olur :) Bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, elbette hemen size de uğruyorum. :))

      Sil
  5. seni görmek ne güzeeel :) hadiii hayırlısıı :)

    YanıtlaSil
  6. Geri dönmene sevindim. :))

    YanıtlaSil
  7. Filmlerden 5i ortak :) iBOY u geçen izledim güzeldi bence :))

    YanıtlaSil