16 Haziran 2016 Perşembe

Kore // Web - Mini Dizi // Lunch Box

Aslında sırf Jisoo için izledim ve konu olarak beğendim. Jisoo'ya da aşçılık pekte yakışmış. Tabi ben bunu izleyeli o kadar zaman geçti ki daha yeni paylaşabildim.


Adı : Öğle Yemeği Kutusu
Tür : Yemek, Romantik
Bölüm Sayısı : 3
Yayın Yılı : 2015
Oyuncular : Kim Jisoo, Amelia Tantono

Konusu : Jisoo yemek pişirmeyi seven bir gençtir. Kore'de okuyan Endonezyalı bir kıza öğle yemeği götürdüğünde ona tutulur. Sonradan fark eder ki, kız önüne gelen her yemeği yemez. Jisoo kız için sürekli yeni yemekler yapar ve kızın dolabına koyar. Kız yemeği yiyene kadar dolaba yeni yeni yemekler koymaya devam eder. Kızın gittiği markete gider. Kız helal yiyeceklerden yiyordur sadece. Jisoo'nun dolaba koyup yaptığı yemekler ise helal yemeklerdir. Bir gün dolaba baktığında yemek yerinde yoktur. Kız yanına gelir ve konuşurlar. Bakalım kızın kalbini çalabilecek mi?

Kısa olduğu için üzüldüm fakat kısa olması gidişatı güzel yaptı. Uzun olsaydı saçmalayabilirlerdi. Jisoo'nun da rolünde Müslüman bir kıza aşık olması beni mesut etti. Genel olarak güzel ve sevimli bir mini diziydi. İzlemenizi tavsiye ederim.

Jisoo'ya aşçı önlüğü çok yakışmış.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder