24 Mayıs 2018 Perşembe

Kore // Web - Mini Dizi // Thumping Spike

Uzun zamandır mini dizi izlemiyordum, vakit geçirmek adına mini dizileri araştırdım ve karşıma Thumping Spike çıktı. İkinci sezondan başlayacaktım. Birinci sezonun oyuncularını gördüğümde ilk sezondan izlemeye başlayayım dedim. Song Jae Rim'i We Got Married'den tanıyordum. Orada çok seviyordum. Bu diziyle ilk kez tam anlamıyla oyunculuğunu görmüş oldum. Bazı noktalarda oyunculuğunun eksikliğini fazlasıyla hissettim. Mimiklerinin yapmacık olduğu sahneler vardı ama onun haricinde iyiydi. Özellikle voleybol oynadıkları sahnelerde gerçekten fiziki açıdan ona çok yakışmış.
Genel olarak klasik bir romantik, gençlik dizi. Gençlik dizilerini seviyorsanız izleyebileceğiniz bir diziydi. Bazı noktalarda "Nasıl bir anda böyle oldu, ne ara bağladılar, noluyor yahu?" olmadım değil yani. Ama onun haricinde dediğim gibi eğlenceli bir diziydi.
Lee Hansol karakterini çok sevdim ve onun Son Soo Bin'e olan aşkı çok eğlenceliydi. 
Lee Tae Hwan'ı 5urprise 'dan tanıyorum, oyunculuğunu çok beğeniyorum. Buradaki karakteri ona çok yakışmış. Hem şapşal, hem erkeksiydi. Ve Jae Woong'u gizlice takip ettiği sahne en komiğiydi. Aşağıda paylaştığım fotoğraflı repliklerde görebilirsiniz o sahneyi. Kolay kolay gülmüyor ama gülünce çok sevimli bir hal alıyor.


Diğer Adı : Pounding Spike
Tür : Okul, Gençlik, Spor, Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 20
Yayın Kanalı : Sohu TV, MBN
Konusu : Voleybol koçunun ve oyuncuların birlikte kurdukları dostluk, takım çalışması ve güçlü bağları ile başarının hedeflenmesini konu alıyor. Gençlik hikayesi ve kalpleri attıran romantizm dolu bir dizi.

Oyuncular ;
Song Jae Rim
Hwang Seung Eun
Lee Tae Hwan
Shin Hyun Soo
Kang Hee
Kim Byung Choon
Ha Seung Ri
Son Ho Young
Seo Ye Hwa
Lee Ho
Bae Jin Woong
Yoo Sung Kyoon
Kim Byung Se















4 yorum:

  1. Çoçuğu ilk bakışta Park Bo Gum'a benzetmiş olabilirim. :D tatlı bir diziye benziyor, mini dizi arayışına girersem muhakkak bakacağım <3

    YanıtlaSil
  2. Bölümler kaç dakikalık ki *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa yine mi yazmamışım :(
      Genel olarak 20 dakika bölümler :))

      Sil