18 Şubat 2018 Pazar

Dizi // Kore // Hwarang 'Güzel Savaşçılar'

Hwarang: The Beginning

Dizi yayınlanırken izlemiştim fakat o sıralar bloguma yazı göndermeyi bırakmıştım o yüzden şu an paylaşıyorum. Diziyi izleme sebeplerimin başlıca nedeni Park Seo Joon.
Park Seo Joon'u ilk Kill Me Heal Me dizisinde tanıdım ve oyunculuğunun çok iyi olduğunu düşünüyorum. Hwarang dizisinin tanıtımında Park Seo Joon'u görünce kesinlikle izlemeliyim dedim. Fragmanda BTS'den V ile olan bir sahnesini paylaşmışlar ve çok komiğime gitti. İkisi de çok sevimli ve komikti. 
Minho, Hyungsik... Oyuncuları öğrendiğimde tam anlamıyla cennet dedim. 


Adı : Hwarang 
Tür : Dram, Romantik, Tarih
 Yönetmen : Yun Seong Sik 
Senarist : Park Eun Young 
Yayıncı : KBS2 
Bölüm Sayısı : 20 
Yayın Tarihi : Aralık 2016 - Şubat 2017  
 Ülke : Güney Kore
Dili : Korece

Oyuncular ;
Park Seo Joon
Go Ara
Park Hyunsik
Choi Minho (SHINee)
Do Ji Han
Joo Yoon Woo
V (BTS)
Seo Ye Ji
Sung Dong Il
Choi Won Young
Kim Ji Soo
Lee Da In
Lee Kwang Soo


Konusu : Dizi Silla Krallığı döneminde, Hwarang adlı güzel erkek savaşçılardan oluşan bir grubu anlatmaktadır. Bu grup savaş için gerekli ata binme ve kılıç kullanma işlerinde iyi oldukları gibi efsanevi görünüşlere sahiplerdir. 


Cennet olarak adlandırdığım bu dizi bazı noktalarda beni fazlaca hayal kırıklığına uğratmadı değil. Park Seo Joon'u çok sevmeme rağmen onun Go Ara ile olan sahnelerini ileri ki bölümlerde dayanamayıp sardırdım. Çok sıkıcıydı. İzlemeye tahammül edemeyeceğim kadar sıkıcı ve sinir bozucu olmaya başladı bu ikisinin aşkı. Yan karakterlerin aşkı daha etkileyici geldi. Ban Ryoo ve Soo Yeon'un aşkı daha ilgi çekici ve eğlenceliydi. Onların sahnesini de sardırdım fakat geriye... Tekrar tekrar izlemek için. Ban Ryoo ve Soo Yeon'un abisinin (Soo Ho yani SHINee'den Minho) birbirlerine olan nefretleri ve kavgalarına rağmen aşkları çok güzeldi.
Bazı noktalarda Ban Ryoo beni hayal kırıklığına uğrattı. Bunun sebebi de ailesinin Kraliçeye olan düşmanlığı. O istemese de ailesinin dediklerini yapması gerekiyordu. 


Park Hyungsik övülen bir idol-oyuncuydu. Ama onu izleme fırsatım hiç olmamıştı, ta ki bu diziye kadar. Bir övgüde benden gelsin ona. Gerçekten yetenekli bir oyuncu. Park Seo Joon'u ne kadar sevsem de Hyunsik'in karakterine bayılmıştım ve kızla olmasını istedim. Açıkçası kızın ikiye bölünüp hem Moo Myung (Seo Joon) hem de Maek Jong (Hyungsik) ile olmasını istedim bir ara. 


Taehyung'a gelince sonunda bir dizide yer alıyor diye onun adına sevindim. Karakteri sevimli bir karakterdi. Komik sahneleri olduğu kadar yüreği burkan sahneleri de mevcuttu. Moon Lovers'ta Baekhyun'un oynadığı karakter ile Taehyung'un bu dizi de oynadığı karakter aynıydı. Şımarık, sevimli, küçük çocuk gibi davranan ama iyi kalpli olan bir karakter. İkisi de bu karakterin hakkını vermiş olsa da pek hoşlandığım bir karakter değil açıkçası. Dizilerde bu tarz karakterlerin yer almasını istemiyorum ve bu iki güzel idol-oyuncuya daha iyi karakter vermelerini rica ediyorum. İyi karakterlerin hakkından gelip iyi iş çıkaracaklardır diye umuyorum.

Moo Myung (Park Seo Jung) karakteri ile onun arkadaşı Mak Moon (Lee Kwang Soo)'un arkadaşlığı çok güzeldi. Yürekleri dağlayan bir sahne göreceksiniz.
Kwang Soo'nun dizi de daha fazla yer almasını isterdim fakat iki bölüm oynadı. İki bölüm oynadı amma velakin dizide unutulmaz bir sahneye imza attı. (Buradan Shut Up Flower Boy Band'den Lee Min Ki karakterine selam olsun.)

Soo Ye Ji'nin oyunculuğunu çok donuk buldum. Açıkçası onun olduğu yerleri bir an önce geçmek istedim. Gözleri çok donuk bakıyor ve ses tonu biraz insanı yoruyor. Daha önce onu Moorim School'da izledim orada biraz daha iyiydi oyunculuğu. Bu dizideki karaktere görünüş olarak yakışmış fakat hissettirmiyor. Oyunculuğu hiç hissettirmiyor. 

Ve izlediğim her dizi/filmde peşimi asla bırakmayan Sung Dong Il. Oyunculuğunu çok sevdiğim bu adamın burada da karakterini sevdim. Her izlediğim dizi/filmde karşıma çıkması da ayrı bir cabası. Adam sanki nerede öğüt veren rolü, nerede dedektif rolü, nerede baba rolü... ben oynarım diye atlamış adeta. 

My name is Minho dibi dibi dip... Minho'yu ilk Salamander Guru and The Gang'de izledim. O zamandan bu zamana kendini o kadar çok geliştirdi ki. Buradaki karakteri de iyiydi ve karakterinin hakkını vermiş açıkçası. Hele Guru'da ki oyunculuğunu hatırladıkça çok çok iyi olduğunu düşünüyorum. 

Dizinin sıkıcı noktaları olsa da eğlenceli bir diziydi. Son iki bölümüne bakmadığım gerçeği de var. Finalini bilmiyorum yani. Ama az çok zaten tahmin edebiliyordum finali.
Birbirinden seveceğiniz karakterler ve hareminize almak istediğiniz oyuncular olacak.

2 yorum:

  1. Ya ben pek merak ediyorum bunu izlesem mi acaba boş kaldıkça?
    Ellerine sağlık yazı için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil